خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج اصناف اسدآباد:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج اصناف اسدآباد با بیان اینکه در کور کردن فتنه نقش بسیج آشکارتر شد، گفت: هر جایی که بحث به خطر افتادن انقلاب و ارزش های آن در میان باشد بسیج در خط مقدم جبهه جنگ و خطر حضور دارد و این نشان دهنده نقش حساس و والای بسیج در این کشور است.
کد خبر: ۸۸۹۹۰۰۹
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
بسیج در خط مقدم جبهه جنگ و خطر حضور دارد

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، میلاد بلندی در کلاس آموزشی فقه بازار که به همت حوزه مقاومت بسیج اصناف اسدآباد برگزار شد، با اشاره به فلسفه و نحوه شکل گیری و اهداف تشکیل بسیج اظهار داشت: بسیج نقش پر رنگی در جنگ تحمیلی داشته و ایثار و فداکاری بسیجیان در جنگ و تقدیم هزاران شهید و جانباز و آزاده به ایران اسلامی گواه این امر است.

وی افزود: نقش بسیج فقط در زمان جنگ تحمیلی نبود بلکه پس از پایان یافتن جنگ و در دوران سازندگی نیروهای بسیج در قالب گروه های جهادی و بسیج سازندگی در عرصه های مختلف آبادانی کشور مشغول به فعالیت بودند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج اصناف اسدآباد ابراز داشت: در دوران شبیخون و تهاجم فرهنگی دشمن نیز بسیج بیکار ننشست و با جنگ نرم با فعالیت های فرهنگی و تبلیغاتی برخورد کرد.

وی با بیان اینکه در کور کردن فتنه های سال 78 و سال 88 نقش بسیج آشکارتر شد، گفت: این امر نشان دهنده این موضوع است که هر جایی که بحث به خطر افتادن انقلاب و ارزش های آن در میان باشد بسیج در خط مقدم جبهه جنگ و خطر حضور دارد و این نشان دهنده نقش حساس و والای بسیج در این کشور است.

بلندی در ادامه با بیان هشدار جدی شبکه های اجتماعی برای مردم به ویژه نوجوانان و جوانان در استفاده نادرست از این شبکه ها به اهمیت نقش والدین در کنترل استفاده فرزندانشان از فضای مجازی اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات