خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسین(ع) بوئین زهرا:

خبرنگاران گمنام درکشورهای در حال جنگ مشغول تهیه اخبار هستند

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا اظهار کرد: خبرنگاران گمنام که درکشورهای در حال جنگ مشغول تهیه اخبار و به روز هستند مدافع گمنام خبری نام دارند.
کد خبر: ۸۸۹۸۹۲۷
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰

حجت الاسلام رحیمی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین در ارتباط با روز خبرنگار بیان کرد: 17 مرداد روز خبرنگار را بر تمام فعالان عرصه خبر و رسانه تبریک باشد.

 وی با اشاره به سابقه خبرنگاری در زمان امامان معصوم اذعان کرد: خبرنگاری از زمان صدر اسلام وجود داشته بطوریکه وقایع عاشورا را حضرت زینب (س) و حضرت سجاد علیه السلام عنوان کردند و در کتاب مقاتل به مباحث و رویدادهای عاشورا پرداخته شده است.

این مسئول اظهار کرد: یک خبرنگار با مطالب و نوشته های خود می تواند در سیاست های و جوسازی یک کشور  و ملت در راستای صلح و یا جنگ نوشته های خوب و به جای ارائه نماید.

رحیمی با بیان اینکه متاسفانه امپراطوری خبری جهان در دست دشمنان بزرگ ایران است، عنوان کرد: آمریکا با دردست داشتن بزرگترین شبکه های خبری در راستای از بین بردن اسلامم و امقلاب جوسازی های گسترده ای انجام مید هد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا با اشاره به خبرنگاران فداکار در جنگ های اسلام و انقلاب گفت: خبرنگاران گمنام که درکشورهای در حال جنگ مشغول تهیه اخبار و به روز هستند مدافع گمنام خبری نام دارند.

وی گفت: خبرنگاران و سایت های خبری در هر سمت و سویی دارای مشکلات طرفی و جناحی است،و دراین صورت رسالت راستگویی یک خبرنگار دال بر کلیه اخبار ارسالی است.

این مسئول متذکر شد: یک بسیجی باید اخبار را بدون دیدگاه شخصی انعکاس دهد و بسیجی وار و با ایثار بدون تعلقات به سیاست مشغول به کار خود باشد.

1003/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها