فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان خبر داد

اعزام اکیپ درمانی به مناطق محروم دلیجان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان از اعزام اکیپ درمانی رایگان به مناطق محروم این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۸۸۹۸۲۹۹
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار محمدرضا عسگری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان از اعزام اکیپ درمانی رایگان به مناطق محروم این شهرستان خبرداد و گقت: این اکیپ درمانی به روستاهای فاقد خانه بهداشت با هدف ارائه خدمات درمانی به اقشار محروم و کم درآمد اعزام شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان تصریح کرد: این قبیل اعزام‌ها از برنامه‌های معاونت بسیج سازندگی است که در ایام مختلف سال با حضور در مناطق محروم و کم درآمد ضمن ویزیت بیماران داروهای مورد نیاز را هم در اختیار آنان قرار می‌دهند.

سرهنگ پاسدار عسگری ادامه داد: در این گروه‌های اعزامی یک پزشک و یک پرستار خدمات رایگان بهداشتی و درمانی از قبیل ویزیت، تست قند خون، تست فشار خون، مشاوره پزشکی و دارو را به شکل رایگان در اختیار بیماران نیازمند قرار می‌دهند.

وی افزود: تاکنون به دو روستای "کهک" و "مزوش" اکیپ درمانی اعزام گردیده که با استقبال اهالی این دو روستا مواجه بودیم و ان‌شا الله تا پایان سال حداقل 3 اکیپ درمانی دیگر به مناطق محروم اعزام خواهیم کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان خدمت رسانی به اقشار کم درآمد و عمران و آبادانی مناطق محروم را از اهداف بزرگ بسیج سازندگی دانست و گفت: اقشار مختلف بسیج از قبیل بسیج جامعه پزشکی، بسیج مهندسین و بسیج دانشجویی با حضور در این مناطق در جهت رفع محرومیت‌ها تلاشی مخلصانه و مجاهدانه انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات