خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین:

در بسیج سازندگی مفهوم مدیریت جهادی باز می شناسانیم

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین گفت: در بسیج سازندکی تلاش می کنیم تا مفهوم مدیریت جهادی را از طریق انجام برنامه های موفق به همه خصوصا مدیران ارشد بشناسانیم.
کد خبر: ۸۸۹۸۲۴۹
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵

حمیدرضا الهبداشتی مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین در نشست خبری که صبح یکشنبه در مجتمع فرهنگی شهید آوینی برگزار شد اظهار کرد: سازمان بسیج سازندگی استان قزوین در چهار زمینه قرارگاه جهاد سازندگی، قرارگاه قرب کوثر، قرارگاه جواد الائمه و قرارگاه پیشرفت و آبادانی فعالیت می کند.

وی با اشاره به اهداف فعالیت های سازمان گفت: بسیج سازنگی تلاش می کند تا به فرامین معمار کبیر انقلاب مبنی بر اسبات اسلام ناب محمدی و نفی اسلام آمریکایی، ایجاد اعتماد به وعده الهی و لبی اعتنادی به استکبار، اعتقاد به توان مردمی و سپردن کار ها به مردم، حمایت از مستضعفین و مخالفت با کاخ نشینان ، مخالفت با قلدران و مستکبران وحدت و نسز تقویت استقلال و رد استعمار گاک بر دارد.

الهبداشتی اذعان کرد: در اردیبهشت ماه سال 79 رهبر معظم انقلاب دستور تشکیل بسیج سازندگی را با هدف احیا اقدام نا تمام جهاد سازندگی و نیز تقویت کارآمدی نظام صادر نمودند.

وی اضافه کرد: می دانیم که رسانه های غربی به دنبال اشاعه این مفهومند که نظام ما کارایی خوذ را از دست داده است، و ما ماموریم تا نشان دهیم که این موضوع توهمی بیش نیست.

این مسئول تبیین کرد: در دنیا تشکیلاتی نظیر بسیج سازندگی وجود ندارد ، ما می خواهیم که همه مردم به صورت برابر از امکانات بهره ببرند ونیز عدالت اجتماعی برقرار گردد.

وی با تبیین فعالیت های قرارگاه جهادی ابراز کرد: در این قرارگاهی تمامی بسیجیان در اقشار مختلف بسته به توان خود به اردوهای جهادی در طرح های مختلف 10 روزه، یک هفته، سه روزه و نیز یک روزه در قالب صالحین و گروه های جهادی شرکت می نمایند.

الهبداشتی یادآور شد: نو آوری امسال در بخش اردوهای جهادی دانش آموزان، سپردن بهسازی مدارس به خود آنها و نیز کارگاه های آموزشی مشاغل برای آشنایی هر چه بهتر آنان با استعداد هایشان و نیز راهنمایی آنها برای انتخاب بهتر رشته و شغل آینده بوده است.

مسئول سسازمان بسیج سازندگی تصریح کرد: در این بخش دیگر فعالیت ما آمایش استان و شناسایی بخش های مختلف از نظر امکانات برای اشاعه فعالیت های اقتصادی می باشد، مثلا می دانیم که می توان از الموت گیاهان دارویی برداشت کرد و یا در همان محل می توان به پرورش زنبور پرداخت .

وی یادآور شد: به یاد داشته باشیم که فعالیت های ما تنها نمونه ای است که سایرین خصوصا مدیران بالا رتبه می توانند برای رسیدن به هدف از آن بهره ببرند.

این مسئول اذعان کرد: ما نیاز داریم که بقیه بخش ها هم با ما همراه باشند و با ما گام بردارند.

الهبداشتی در بخش دیگر گفته های خود به تبیین فعالیت های قرارگاه جواد الائمه پرداخت و گفت: در شهر های اقماری و در حاشیه شهر های بزرگ معضلات اجتماعی دائما در جریان هستند، در استان قزوین نیز ما 5 مورد ار این محل ها را شناسایی کرده ایم و در این قرارگاه به رفع مشکلات اجتماعی می پردازیم.

وی با معرفی قرارگاه قرب کوثر گفت: پروژه های عظیمی که در دست ساخت توسط قرارگاه خاتم الانبیا و بسیج سازندگی هستند معمولا داراسی سرریز هایی می باشند که ما در این قرارگاه آن را مدیریت می نماییم و از آن برای رفع محرومیت هایی نظیر ساخت راه، غسالخانه و موارد دیگر بعلاوه کمک های استانداری می پردازیم.

ایشان گفت: آخرین قرارگاه ما در زمینه پیشرفت قدم بر می دارد و موضوعات اقتصادی، تلیم، فرهنگ، سلامت و زیر ساخت قدم بر می دارد و هم اکنون در الموت غربی و شرقی و نیز روستای چوقور مشقول ارائه خدمات می باشد.

1006/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها