استاندار همدان:

ایجاد 19 هزار شغل در استان همدان همت همگانی می‌طلبد

استاندار همدان گفت: ایجاد 19 هزار شغل در استان همت همگانی می‌خواهد و همکاری دستگاه‌های اجرایی، مدیران، کارشناسان، بانک‌ها و استقبال از سرمایه‌گذاران را می‌طلبد.
کد خبر: ۸۸۹۵۷۷۶
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۴
ایجاد 19 هزار شغل در استان همدان همت همگانی می‌طلبد
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدناصر نیکبخت مروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ایجاد اشتغال از مهمترین برنامه ها در استان همدان تاکنون بوده و ادامه نیز خواهد داشت، افزود: ایجاد شغل برای 19 هزار و 740 نفر در استان همدان از سوی دبیرخانه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری تعیین شده است که باید در سال جاری محقق شود.

وی با بیان اینکه ایجاد این تعداد شغل قابل دسترسی است چراکه استان همدان پتانسیل‌های زیادی دارد، ادامه دارد: براساس اعلام مرکز آمار استان همدان جزو سه استان برتر در ایجاد اشتغال در کشور بوده است.

وی ادامه داد: ایجاد 19 هزار شغل در استان همت همگانی می‌خواهد و همکاری دستگاه‌های اجرایی، مدیران، کارشناسان، بانک‌ها و استقبال از سرمایه‌گذاران را می‌طلبد.

نیکبخت ادامه داد: در دولت یازدهم تلاش‌های خوبی در زمینه اشتغال شده و دولت همه توان خود را گذاشته بود تا مشکلات ایجاد شده در مسیر اقتصاد را حل کند چرا که قبل از دولت یازدهم اقتصاد آسیب دیده بود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 10 هزار نفر بیمه شده جدید در استان همدان ثبت شد، تصریح کرد: به تازگی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی اعلام کرد در سال 94 رتبه کسب و کار استان همدان 24 بوده که در سال گذشته به رتبه 11 رسیده و ارتقا پیدا کرده است.

استاندار همدان در رابطه با تامین آب شرب همدان از منابع جدید گفت: در سفر رهبر معظم انقلاب به استان همدان یکی از مصوبات تامین آب مطمئن برای مردم همدان بود که پیرو آن پیگیری‌هایی شد تا مشکل آب در همدان رفع شود.

استاندار همدان در ادامه در خصوص حضور خود در استان همدان ادامه داد: این موضوع که در چهار سال آینده در استان همدان باشم یا نه دست من نیست و بنده سرباز نظام و دولت هستم و برای سرباز هر تصمیمی فرمانده بگیرد باید اطاعت کند.

نیکبخت گفت: اگر یک روز هم در همدان باشم فکر می‌کنم همیشه هستم در غیر این صورت کار‌ها به خوبی انجام نمی شود ، پس باید احساس کنیم همیشه هستیم تا برای استان کار کنیم.

وی ادامه داد: من در خدمت نظام و دولت هستم، و قرار نیست از همدان بروم و حداقل برای یک سال آتی برنامه‌ریزی کرده‌ام.

انتهای پیام/

ارسال نظرات