خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسین(ع)شهرستان بوئین زهرا:

دهه کرامت یادآور محبت و مهربانی خواهر نسبت به برادر است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین(ع)شهرستان بوئین زهرا اظهار کرد: دهه کرامت به دلیل کرامت و بخشندگی این دو بزرگوار نامیده شده که یادآور محبت و رابطه مملو از مهربانی خواهر نسبت به برادر است.
کد خبر: ۸۸۹۵۰۴۳
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱

حجت الاسلام رحیمی مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه امام حسین(ع)شهرستان البرز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج درقزوین در ارتباط با دهه کرامت بیان کرد: دهه اول ماه ذی‌العقده است که آغازش با ولادت حضرت معصومه علیهالسلام و پایانش با ولادت حضرت رضاعلیه السلام می‌باشد.

وی افزود: دهه کرامت به دلیل کرامت و بخشندگی این دو بزرگوار نامیده شده که یادآور محبت و رابطه مملو از مهربانی خواهر نسبت به برادر است.

این مسئول در ادامه با اشاره به خواب آیت الله مرعشی نجفی تصریح کرد: آیت الله مرعشی نجفی بسیار علاقه مند بودند که قبر حضرت زهرا(س) را پیدا کنند و به همین دلیل چهل شب تا به صبح به عبادت و دعا و مناجات و توسل و ختم پرداخت شب چهلم پس از به پایان رساندن ختم قرآن و توسّل بسیار، استراحت کرد. در عالم رؤیا به محضر مقدّس حضرت باقر علیه السلام و یا امام صادق علیه السلام مشرّف شد.

رحیمی اضافه کرد: ایشان  عرض کرد:قربانت گردم، من این ختم قرآن را براى دانستن محل دقیق قبر شریف حضرت زهرا گرفته ام تا بهتر به زیارتش مشرّف شوم. حضرت به او فرمود: به دلیل مصالحى خداوند مى خواهد محل قبر شریف حضرت زهرا سلام الله علیها پنهان بماند؛ از این رو قبر حضرت معصومه سلام الله علیها را تجلّى گاه قبر شریف حضرت زهرا سلام الله علیها قرار داده است.

اگر قرار بود قبر آن حضرت ظاهر باشد و جلال و جبروتى براى آن مقدّر بود، خداوند همان جلال و جبروت را به قبر مطهّر حضرت معصومه سلام الله علیها داده است.مرحوم آیت الله سید محمود مرعشى نجفى پدر بزرگوار آیت اللّه سید شهاب الدین مرعشى هنگامى که از خواب برخاست، تصمیم گرفت رخت سفر بربندد و به قصد زیارت حضرت معصومه سلام الله علیها رهسپار ایران شود. وى بى درنگ آماده سفر شد و همراه خانواده اش نجف اشرف را به قصد زیارت کریمه اهل بیت ترک کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین(ع)شهرستان بوئین زهرا در خاتمه به حدیثی از امام صادق(ع) اشره کرد و گفت: از امام صادق(ع) نیز روایت شده است: «هر کس او را زیارت کند بهشت بر او واجب گردد.

1003/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها