مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر:

دفاع مقدس رسانه‌ای در صدا و سیمای مرکز بوشهر تشکیل می‌شود

بوشهرــ مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر گفت: بخش خبر و اطلاع رسانی نقش مهم و تاثیرگذاری در جنگ رسانه‌ای ایفاء می‌کند که در این راستا ضرورت تشکیل دفاع مقدس رسانه‌ای در صدا و سیمای مرکز بوشهر دو چندان می‌کند.
کد خبر: ۸۸۹۴۷۱۳
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سیدحسین ناظر در آیین معارفه معاون و مدیر اتاق خبر صدا و سیمای مرکز بوشهر، با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی ایران، صدا و سیما نقش واسطه‌ای بین مردم و حکومت ایفاء می‌کند اظهار داشت: صدا و سیما براساس رسالت و ماموریت به عنوان روابط عمومی نظام مقدس جمهوری اسلامی قلمداد می‌شود.

وی با بیان اینکه در نظام اسلامی ایران، خدمت به مردم در اولویت قرار دارد تصریح کرد: در این عرصه، صدا و سیما به عنوان نهادی که نمایندگی مردم بر عهده دارند، ماموریت‌های خود را انجام می‌دهد.

 مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر با اشاره به اینکه بخش خبر از مهم‌ترین بخش‌های صدا و سیما است خاطر نشان کرد: صدا و سیما از نهادهای مردمی است که در این عرصه، خبر مهم‌ترین بخش رسانه ملی و استانی محسوب می‌شود.

ناظر، با بیان اینکه 270 شبکه فارسی زبان خارجی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برنامه پخش می‌کنند خاطر نشان کرد: 70 شبکه بر شبکه‌های فارسی زبان خارجی افزوده شده  و اکنون 270 شبکه فارسی‌زبان فعالیت می‌کنند و این در حالی است که شبکه‌های مجازی در این عرصه فعال و برنامه‌های خود را بر اساس اهداف به جامعه هدف ارائه می‌دهند.

وی، از جنگ رسانه‌ای استکبار علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خبرداد و گفت: درجنگ رسانه‌ای، بخش خبر از جایگاه مهم و تاثیرگذاری برخوردار است چراکه، تهیه خبر کاری بسیار مهم و هنرمندانه است تا بتواند جایگاه خود را مستحکم کند.

 مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر با اشاره به اینکه ارسال و پخش یک خبر  با بسیج همگانی محقق می‌شود تاکید کرد: جایگاه خبر در صدا و سیما آنقدر مهم است که برای پخش و ارسال یک خبر باید همه صدا و سیما بسیج شوند تا این مهم محقق شود.

ناظر، تهیه و پخش خبر، کاری هنرمندانه و تخصصی یاد کرد و افزود: حوزه خبر، جایی است که همه صدا و سیما باید بسیج شوند تا یک خبر رادیویی یا تلویزیونی ارسال کنند و این چرخه باید با تخصص کامل و هنرمندانه به تولید و پخش خبر بپردازد.

وی، کارکنان معاونت خبر صدا و سیمای مرکز بوشهر را توانمند و با قابلیت بالا دانست و گفت: با توجه به اینکه در جنگ رسانه‌ای قرار داریم، تشکیل دفاع مقدس رسانه‌ای در صدا و سیمای مرکز بوشهر مورد توجه قرار دارد.

در این آیین محمدباقر رزمجومین به عنوان معاون خبر و عبدالمهدی شیخیانی به عنوان مدیر اتاق خبر صدا و سیمای مرکز بوشهر معرفی شد.


ارسال نظرات