مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه روح‌الله استان مرکزی:

«طرح ولایت» ویژه بسیج طلاب استان مرکزی برگزار شد

سئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: «طرح ولایت» خواهران بسیج طلاب هفتم و هشتم و نهم مردادماه با حضور طلاب و روحانیون بسیجی سپاه روح‌الله در حال برگزاری است.
کد خبر: ۸۸۹۳۹۲۳
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹

حجت‌الاسلام ملکی مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه روح‌الله استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ از برگزاری دوره طرح «ولایت» ویژه خواهران طلاب بسیجی خبر داد و گفت: این دوره با حضور 40 نفر از فرمانده پایگاه‌های حوزه‌های علیمه خواهر، مسئولین فرهنگی و مسئولین نیروی انسانی و اعضای شورای پایگاه‌های مقاومت بسیج طلاب خواهران در حال برگزاری است.

وی با تاکید بر اینکه مباحث و موضعات مطرح شده در این طرح براساس جریانات سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و... است، افزود: موضوعات بصیرت‌افزایی، نهضت روشنگری و سیره شهدا با محوریت ولایت فقیه به مدت سه روز برگزار می‌شود که از جمله موضوعات طرح شده در این دوره چرایی صدور فرمان «آتش به اختیار» از سوی مقام معظم رهبری است.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه روح‌الله استان مرکزی با تاکید بر برنامه‌های فرهنگی تدارک دیده شده در این طرح گفت: اردوی زیارتی امامزاده هزاوه، آستانه علوی و گلزار شهدای گمنام بخشی از برنامه‌های فرهنگی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات