خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا(ع)شهرستان البرز:

کسى که عمه‌ام را در قم زیارت کند پاداش او بهشت است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام رضا(ع)شهرستان البرز به حدیث امام جواد اشاره کرد و گفت: امام جواد (ع) فرمود: کسى که عمه‌ام را در قم زیارت کند پاداش او بهشت است.
کد خبر: ۸۸۹۳۶۸۹
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷

حجت الاسلام شجاعی مهر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام رضا(ع)شهرستان البرز در گفت و گو با خبرنگار بسیج در ارتباط با روز دختر،ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر را تبریک گفت.

حجت الاسلام شجاعی مهر در این گفت و گو بیان کرد:  بسیاری از علما و مراجع نسبت به مقام حضرت معصومه(س) اردادت خاصی دارند.

وی با اشاره به علاقه علامه حسن زاده به حضرت معصومه(س) تصریح کرد: معمولا حضرت استاد به خاطر کسالت و اشتغالات فراوانشان درمراسمات به سختی شرکت می کنند ولی در خصوص سخنرانی در حرم مطهر با کمال صفا و صمیمیت و تمام وجود، سریعا قبول کردند.

این مسئول علامه حسن زاده آملی در خصوص جایگاه و عظمت حضرت معصومه فرمودند: اگر برای من ممکن بود و مواجه با مشکل نمی‌‌‌شدم برای تجلیل از شخصیتی مانند فاطمه معصومه سلام الله علیها این مسیر را سینه‌خیز می‌‌آمدم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام رضا(ع)شهرستان البرز در ادامه به احادیثی در ارتباط با زیارت حرم حضرت معصومه اشاره کرد که امام رضا (ع) فرمود: کسى که معصومه را زیارت کند پاداش او بهشت است،و همچنین فرمود: هر کس معصومه را در قم زیارت کند، مانند کسى است که مرا زیارت کرده است، و نیز امام جواد (ع) فرمود: کسى که عمه‌ام را در قم زیارت کند پاداش او بهشت است.

1003/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها