در راستای ترویج فرهنگ اقامه نماز جماعت؛

نماز در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش موثری دارد/اقامه نماز جماعت در پارک شهدای گمنام اراک

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت امام خمینی(ره) سپاه ناحیه مقاومت اراک، گفت: اقامه نماز از مهمترین واجبات دین اسلام است و میتواند به طور مناسب از فساد و آسیب در جامعه اسلامی جلوگیری کند.
کد خبر: ۸۸۹۳۲۰۱
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ بسیجی حمیدرضا محمدی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) سپاه ناحیه مقاومت اراک در برنامه اقامه نماز مغرب‌ وعشا در پارک شهدای گمنام اراک با اشاره به اهمیت اشاعه اقامه نماز جماعت در جامعه اسلامی گفت: نماز جماعت یکی از با فضیلت‌ترین عبادات اسلامی است و باعث دوری نفاق و تفرقه میان مردم و راهی هموار برای جلب رضایت و خشنودی خداوند متعال است.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف جریان‌ساز مجموعه فرهنگی بسیج ترویج اقامه نماز در میان جامعه اسلامی است، افزود: ترویج اقامه نماز به خصوص به جماعت یکی از اهداف موثر مجموعه فرهنگی بسیج در جامعه اسلامی است و عامل تشویق مردم به اقامه نماز و جلوگیری از فساد و فحشا در جامعه اسلامی می‌شود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت امام خمینی(ره) سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) لازم است برای همگان روشن شود که دین امری اجتماعی است نه این که کارکردهای اجتماعی هم دارد، چنان که برخی چنین تصور می‌کنند.

بسیجی محمدی با اشاره به اقامه نماز حتی در زمان هشت سال دفاع مقدس، ادامه داد: فرماندهان و رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس حتی در شرایط دشوار هم نماز را به جا می‌آوردند و همواره جوانان را به اقامه نماز ترغیب می‌کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اقامه نماز جماعت در پارک شهدای گمنام به طور منظم به مدت 10روز انجام خواهد گرفت و خدا را شاکریم که این برنامه با هماهنگی‌های لازم و بدون هیچ مشکلی پیش می‌رود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات