خبرهای داغ:
مسئول بسیج مداحان سپاه صاحب الامر (عج) خبر داد:

همایش شب شعر با حضور خادمین حرم امام رضا (ع)

مسئول بسیج مداحان سپاه صاحب الامر (عج) از برگزاری همایش شب شعر با حضور خادمین حرم امام رضا (ع) خبر داد.
کد خبر: ۸۸۹۲۴۸۷
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲

عقیل محمدی مسئول بسیج مداحان سپاه صاحب الامر (عج) قزوین در گفتوگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین در خصوص برنامه های بسیج جامعه مداحان در دهه کرامت اظهار کرد: همایش شب شعر رضوی با حضور خادمین حرم امام رضا (علیه السلام) در مسجد امام خمینی با همکاری موسسه زیر سایه خورشید با عنوان شبکه جوانان رضوی و مداحی و شعر خوانی مداحان و شعرای استانی و کشوری برگزار می شود، همچنین حضور در مراسم برای عموم مردم بلامانع است.

وی افزود: علاوه بر شعر خوانی و مداحی در مدح امام هشتم، در این مراسم شهید شاخص مداحان معرفی شده و به خانواده شهید تندیسی به رسم یادبود از این مراسم تقدیم می گردد و البته از خانواده های  دیگر شهدای مداح تقدیر و تجلیل به عمل می آید.

وی در معرفی مداحان این مراسم اضافه کرد: مدعوینی که در این همایش شب شعر شرکت می کنند از شعرای آیینی سطح استان و کشور و مداحان و شعر خوانان استان و نواحی دیگر هستند.

محمدی در خصوص دیگر برنامه ها و اقدامات در این حوزه تبیین کرد: از دیگر برنامه ها طی روزهای آتی، چندین محفل از جمله شب شعر مقاومت که 23 مرداد ماه با عنوان روز مقاومت با همکاری حوزه هنری و مجموعه کمیت زیر نظر جبهه مردمی انقلاب فرهنگی به سرپرستی آقایان جلیلوند و سکاک در حوزه هنری قزوین برگزار می شود.

1006/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها