مدیر حوزه های علمیه خواهران استان بوشهر:

با ظهور اسلام زن و مقام والای زن در جایگاه واقعی خودش قرار گرفت

مدیر حوزه های علمیه خواهران استان بوشهر گفت: با ظهور اسلام زن و مقام والای زن در جایگاه واقعی خودش قرار گرفت چرا که قبل از آن نگاه به شخصیت زن و دختر نوعی نگاه جاهلی بود و داشتن دختر برای هر کس در قبل از اسلام نه تنها افتخار نبود بلکه ننگ بزرگ محسوب می شد.
کد خبر: ۸۸۹۲۰۷۴
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان،حجت الاسلام یوسف جمالی در جمع خواهران بسیجی حوزه حضرت معصومه(س) و اهالی روستای باغک شمالی تنگستان گفت: از اعجاز بزرگ اسلام این است که زن را به جایگاهی مسی رساند که شخصیتی مثل زهرای اطهر تجسم عینی آن می شود و خدای تبارک و تعالی حدیثی قدسی را در مقام فاطمه اینگونه می آورد که ای پیامبر اگر تو نبودی افلاک و کائنات را نمی آفریدم و اگر علی نبود تو را نمی آفریدم و اگر فاطمه نبود تو و علی را خلق نمی کردم.

وی افزود: خدا هر اندازه که به زن جایگاه و قداست داده است همان اندازه نیز توقع دارد و زنهای جامعه اسلامی باید قدر وجود خود را بدانند و در راه و مسیری که باری تعالی برای آنها مشخص کرده است حرکت کرده اند.

جمالی تصریح کرد: زنی که در سایه اسلام به مقام مادری رسیده است باید به شان و جایگاه خودش توجه ویژه کند و قدرشناس باشد و حرمت شخصیت زن حقیقی و مسلمان را نگه دارد.

وی بیان داشت: امروز آغاز زندگی به سبک اسلام برای زوج های جوان بسیار مهم است و هرکس بر این مدار زندگی خود را شروع کند خیر دنیا و آخرت را نصیب خودش می کند.

حجت السلام جمالی ابراز داشت: امروز متاسفانه شاهدیم در رسانه های شیطان صفت غربی تمام همت و تمرکز خودشان را بر این مسئله گماشته اند که زن را از جایگاه اصلی و واقعی خود پایین کشیده و استفاده ابزاری از آن کنند تا جایی که رابرت مورداک خبیث و خائن بارها گفته است که تمام هست تی و دارایی خود را به کار خواهم برد تا زن و مقام آن را در ایران به منجلاب بکشم.

وی افزود: وقتی می بینیم که دشمنان قسم خورده نظام اینگونه حاضرند که در راه به انحراف کشیدن حیثیت و آبروی مسلمانان به ویژه زنان با ایمان ایرانی خود و تمام داراییشان را هزینه کنند چا ما اینگونه نباشیم و در راه مبارزه با آنها از همه هستی و زندگی امان نگذریم.

ارسال نظرات