خبرهای داغ:
مسئول بسیج طلاب سپاه صاحب الامر(عج)قزوین:

کرامت حضرت معصومه(س) در شفاعت روز قیامت عالمگیر است

مسئول بسیج طلاب سپاه صاحب الامر(عج)قزوین گفت: مسیر شهر های قم و مشهد در دهه پر برکت کرامت مملو از عاشقان این دو بزرگوار بوده و مردم برای عرض تبریک و زیارت ایشان به این دو شهر مقدس سفر می کنند.
کد خبر: ۸۸۹۱۹۶۶
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴

حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف قزوین در گفتوگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه(سلام الله علیه) و امام رضا(علیه السلام) و فرارسیدن دهه کرامت و روز دختران در خصوص جایگاه ویژه حضرت معصومه(سلام الله علیه) وکرامت ایشان ابراز کرد: وجود مقدس حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیه) بسیار قابل توجه است، همانطور که در زیارتنامه ایشان هم در فرازی گفته شده "یا فاطمه اشفعی لی فی الجنه" بسیار بزرگ و با کرامت است و در روایتی هم آمده است "یکی از اهالی قم حضرت را در خواب دیده و پرسید: یا فاطمه معصومه در روز قیامت مردم قم را شفاعت می کنید؟ و پاسخ آمد که شان ایشان بیش از این است و می توانند جهانی شفاعت کنند"

مصطفایی اضافه کرد: در طول هفده روز حضور و اقامت حضرت معصومه در قم برکات فراوانی نسیب شد و پس از حیات ایشان نیز این براکات ادامه دارد تا حدی که امروزه شهر قم به پایگاه معرفت و محل حضور علمای بزرگ تبدیل شده است البته وجود مقدس مسجد جمکران مکمل این برکات است.

وی در ادامه تبیین کرد: حرکت ایشان به ایران و خراسان در پی ولیعهدی امام رضا(علیه السلام) و حضورشان در خراسان بود که برای دیدار برادر هجرت کردند و عمرشان کفاف این دنیا را نکرد و امامزاده های اطراف ساوه و اراک از همراهان حضرت در سفر به خراسان بودند.

مصطفایی در پایان تصریح کرد: مسیر شهر های قم و مشهد در دهه پر برکت کرامت مملو از عاشقان این دو بزرگوار بوده و مردم برای عرض تبریک و زیارت ایشان به این دو شهر مقدس سفر می کنند.

1006/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها