خبرهای داغ:
صبح امروز،

پیکر مطهر 9 شهید دفاع مقدس در شهرضا تشییع شد

پیکر مطهر 9 شهید صبح امروز وارد شهرستان شهرضا شد که ۴ تن از آنان شناسایی شده و ۵ تن گمنام بودند.
کد خبر: ۸۸۸۹۱۵۴
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرضا، امروز بار دیگر عطر و طنین شهادت در شهرضا پیچید و فضای شهر آکنده از عطر دلنشین شهیدان بود، مردم با چشمانی اشک‌بار فرزندان شجاع میهن را بدرقه کردند.
امروز مردم ولایت‌مدار شهرضا بار دیگر با حضور پرشور و گسترده خود در مراسم تشییع پیکر شهیدان هشت سال دفاع مقدس، قدرشناسی خود در قبال خون شهیدان را نشان داده و بر ادامه راه آنان تاکید کردند.
مردم امروز از هر دسته‌ای و قشری آمده بودند تا نشان دهند راه شهیدان هشت سال دفاع مقدس که جان خود را برای حفظ این آب و خاک و اسلام  نثارکردند، همچنان ادامه خواهد داشت.
مردم شهرضا امروز میزبان پیکرهای 9 شهید هشت سال دفاع مقدس  بودند که در روزهای گذشته و در منطقه های مختلف عملیاتی هشت سال دفاع مقدس تفحص شده بودند.
مراسم تشییع این شهدا صبح امروز از میدان حر شهر شهرضا آغاز شد، مردم شهید پرور شهرضا این کاروان را تا آستان امامزاده شاهرضا و گلزار شهدای شهرستان، بدرقه کردند.
فرمانده سپاه شهرضا در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با بیان اینکه شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و در ادامه شهدای حرم مظهر ایثار و آزادگی هستند، اظهارداشت: امروز شهرمان مزین به حضور عزیزانی شد که در دوران دفاع مقدس عشق به میهن، انقلاب و اسلام را با اعطای شهیدان گلگون کفن خود، به منصه ظهور رساندند.
سرهنگ جواد داستانی افزود: عزت، اقتدار، سربلندی و امنیت امروز جمهوری اسلامی ایران در جهان مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدای دفاع مقدس است و در حقیقت آنچه امروز توطئه‌ها و تهدیدات دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی و ناکام گذاشته کارنامه درخشان رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است.
وی بیان کرد: حضور مردم در آیین تشییع شهدای گمنام تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی است و نشان می‌دهد روحیه مقاومت و دفاع از انقلاب اسلامی سرزنده‌تر از گذشته در اذهان ملت ایران جریان دارد.

فرمانده سپاه شهرضا با تاکید بر اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی رسالت مهم رسانه‌های انقلابی است، خاطرنشان کرد: یکی از اهداف اصلی استکبار جهانی از جنگ نرم فرهنگی کمرنگ کردن فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت در جامعه ایران است و یکی از موثرترین راهکارهای مقابله با جنگ نرم فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی، پاسداشت یاد شهدا و ترویج فرهنگ دفاع مقدس و شهادت در جامعه است.
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها