برگزاری اردوی یک‌روزه جهادی خواهران حوزه کوثر 1

اردوی یک‌روزه حلقات صالحین با حضور 40 نفر از خواهران بسیجی پایگاه‌های مقاومت بسیج فاطمیه 2 و 14 حوزه مقاومت کوثر 1 سپاه اراک برای کمک و برداشت محصول کشاورزی در روستای "کلاغ‌نشین" شهر ساروق حضور پیدا کردند.
کد خبر: ۸۸۸۸۳۷۰
|
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ اردوی یک‌روزه حلقات صالحین با حضور 40 نفر از خواهران بسیجی پایگاه‌های مقاومت بسیج فاطمیه 2 و 14 حوزه مقاومت کوثر 1 سپاه اراک با هدف ایجاد روحیه جهادی و غنی‌سازی اوقات فراغت جامعه زنان در عرصه‌های سازندگی و به منظور ایجاد شور و نشاط و روحیه خدمتگذاری در جوانان و بروز استعدادها و کمک به توسعه سازندگی و رفع محرومیت و تقویت روحیه کارهای جمعی برگزار شد.

این تعداد از جهادگران در این اردوی یک روزه با حضور در روستای "کلاغ‌نشین" شهر ساروق از توبع شهرستان اراک به کشاورزان در برداشت محصول کمک کردند.

خدمت‌رسانی به روستائیان، کمک به رفع محرومیت از روستاها و مناطق محروم و افزایش روحیه جهادی بسیجیان از اهداف اردوهای جهادی است. و از آنجا که کشاورزان در فصل برداشت محصول متحمل هزینه کارگری و حمل محصول به بازار می‌شوند ولی قیمت محصولات انان با نازلترین قیمت صورت می گیرد لذا کمک این جهادگران به برداشت محصول می تواند کمک شایانی به کشاورزان کند.

جهادگران بسیجی با حضور در این اردوها از نزدیک با مشکلات روستائیان و کمبودهای جامعه روستایی از نزدیک آشنا می‌شوند که همین امر می‌تواند در پذیرش حس مسئولیت‌پذیری آنان در آینده کمک کننده باشد.

گفتنی است حلقه تربیتی صالحین این حوزه در اردوی جهادی در امامزاده طاهر و مطهر(ع) واقع در منطقه علی بلاغی ساروق با مباحث تربیتی و معرفتی و برگزاری نماز جماعت به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات