خبرهای داغ:
آیت الله علما:

غرب برای تغییر در سبک زندگی ما برنامه دارد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: وظیفه زنان جامعه ما در احیای سبک زندگی اسلامی بسیار مهم و اثرگذار است.
کد خبر: ۸۸۸۸۰۴۲
|
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما در نشست با فرماندهان و مسئولین بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه کرمانشاه که به‌مناسبت هفته عفاف و حجاب در بیت امام جمعه برگزار گردید ، گفت: امام خمینی‌(ره) فرمودند که مرد از دامن زن به معراج می‌رود و زنان باید تایثر و اهمیت خود در اجتماع را درک کنند.
 
 

وی افزود: یکی از مسایل مهم امروز ما بحث عفاف و حجاب است که باید تامل کنیم که چرا امروز این‌قدر در این موضوع مشکل وجود دارد.
 
 

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: برنامه کشف حجاب همانند ترکیه در زمان رضا شاه دست نشانده انگلیس‌، در ایران نیز اجرایی شد و تقریبا تمام جمعیت زنان ایران از خانه‌های خود بیرون نیامدند که مبادا حجاب آن‌ها را بردارند، اما امروز هر چه در این خصوص فعالیت می‌شود باز مشکلات زیادی داریم.
 
 

آیت ا... علما افزود: این موضوع نشان می‌دهد که دشمنان  از 80 سال پیش برای امروز برنامه‌ریزی کرده‌اند، چرا که آن‌ها می‌دانند حجاب مانع بسیاری از برنامه‌های آن‌ها است.
 
 

امام جمعه کرمانشاه عدم عفاف و حجاب را یکی از مهمترین عوامل‌های پاشیدگی خانواده‌ها از یکدیگر دانست و تصریح کرد: بزرگ‌ترین معضلات جامعه امروز ما مسئله طلاق است که آسیب‌های فراوانی از آن ناشی می‌شود.
 
 

وی افزود: غرب برای تغییر در سبک زندگی ما حتی برای نوع غذاهای ما نیز برنامه دارد و این همان شبیخون فرهنگی است که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) سال‌ها است، فریاد می‌زنند.
 
 

امام جمعه کرمانشاه گفت: در هر زمانی که قرار داشته باشیم مد زمان هرچه باشد نباید فراموش کنیم که فطرت انسان قابل تغییر نیست و همواره باید برای حرکت و پیشرفت ارزش‌ها را نیز مدنظر قرار داد
ارسال نظرات