خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه کنگاور:

داعش به آخر خط رسیده است

فرمانده سپاه ناحیه کنگاور با اشاره به اینکه حمله موشکی سپاه به مواضع داعش پیام کوبنده برای دشمنان ایران بود گفت:كوچكترين تجاوز به كشور با اقدام تلافي‌جويانه و مقتدرانه سپاه همراه خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۸۶۹۳۱
|
۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷
 سرهنگ علی حیدرنژاد  در گفتگو  با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه اظهار داشت: پس از حادثه تروریستی که داعش برای کشور به وجود آورد، سپاه با صراحت اعلام کرد که این حرکت بی‌پاسخ نخواهد ماند و به زودی تلافی خواهد کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: دشمنان در خیال خام خود تصور کردند که می‌توانند لطمه‌ای به امنیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی وارد کنند، اما سخت در اشتباه بودند.

 

حیدرنژاد با اشاره اینکه سپاه مقتدرانه در هر زمانی پاسخ گستاخی متجاوزان به خاک ایران را خواهد داد، تصریح کرد: خوشبختانه سپاه در عملیات لیله‌القدر پاسخ یاوه‌گویان را محکم داد و نیروهای فدایی توانستند عملیات را با موفقیت به انجام برسانند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج با اشاره به اینکه این حمله  توانست پیامی را به منطقه و فرامنطقه مخابره کند، افزود: جمهوری اسلامی و در کنار آن سپاه انقلاب اسلامی نسبت به امنیت، اقتدار و عزت نظام و کشور خود حساس است و به هیچ شکل ممکن با فردی سر سازش و تسلیم نخواهد داشت و هر کس بخواهد به هر میزانی لطمه و ضربه‌ای به این کشور وارد کند قطعا با حرکت‌های تلافی‌جویانه و مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مواجه خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه این مسئله درس عبرتی برای دشمنان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای بود، اظهار کرد: کوچک‌ترین حرکات آنها با حرکت تلافی‌جویانه مواجه خواهد شد و در هر نقطه‌ای از جهان که باشند آنها را سرنگون خواهیم کرد.

 

حیدرنژاد با تاکید بر اینکه رژیم کودک‌کش صهیونیستی، آمریکا و عوامل وابسته به عنوان دشمنان قسم‌خورده اسلام هستند، گفت: نباید به گونه‌ای حرف بزنیم که خوشایند آنها باشد؛ مسوولان باید مواضع قاطع و صریح خود را در انزجار با دشمنان داشته باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار