به همت سپاه دشتی برگزار شد

گردهمایی بزرگ 10000هزارنفری عفاف و حجاب در شهرستان دشتی

گردهمایی10000هزارنفری عفاف وحجاب باحضورفرمانده سپاه دشتی ومسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه امام صادق(ع) ومسئولین ادارات ونهادهای دولتی وجمع کثیری ازمردم شهرستان دشتی درمصلی نمازجمعه شهر خورموج برگزارشد.
کد خبر: ۸۸۸۶۱۳۱
|
۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج ازدشتی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در همایش حجاب و عفاف شهرستان دشتی با اشاره به اینکه حجاب در همه ادیان الهی توصیه شده است، ادامه داد: حجاب را نمی‌توان تنها پوشیدن یک چادر مشکی دانست بلکه محتوای حجاب،عفت و پاکدامنی است.

وی عفاف و حجاب را از ارزش‌های مهم مکتب اسلام برشمرد و گفت: عفاف و حجاب ضمن تحکیم بنیان خانواده به سلامت جامعه نیز کمک می‌کند چراکه دشمن امروز درصدد است با ترویج بی‌بندوباری از طریق بی‌حجابی، خانواده‌ها را که هسته اصلی دوام و بقای جامعه هستند با مخاطره جدی روبرو سازد.

حجت الاسلام دشتی افزود: حجاب در حکم یک سنگر برای یک خانواده سنگر است که آنان را از گزند تهاجم فرهنگی در امان نگه می‌دارد. و اگر خانواده‌ها مقید به عفاف و حجاب باشند جامعه‌ای سالم و پویایی خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: ترویج فرهنگ غربی یکی از راهبردهای دشمنان برای از بین بردن حیا و عفت در جامعه ایران است و حمایت از شبکه‌های مدلینگ و ترویج ابتذال فرهنگی به‌ خصوص در زمینه پوشش و لباس گواه روشنی بر این مهم است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی نیز در همایش بزرگ حجاب و عفاف گفت: شناخت ابعاد مختلف عفاف و حجاب و آثارش از ‏مهمترین اصولی بوده است که در برنامه های هفته عفاف و حجاب با ‏برپایی نشست و جلسات متعدد قرار گفته است.

وی هم افزایی جامعه در افزایش دانش عفاف و حجاب یک ضرورت ‏دانست و گفت: آسیب شناسی مسأله عفاف و حجاب و علل کاهش ‏ان مهم در جامعه از ابعادیست که در دستور برنامه های عفاف و حجاب ‏ما قرارخواهد گرفت تا با این مسئله ریشه ای برخورد کنیم.‏

فرمانده سپاه امام رضا(ع) دشتی افزایش دانش نسل جوان را نسبت به مقوله ی عفاف و حجاب ‏کارساز بیان کرد و گفت:پذیرش بعد از شناخت اثرگذار تر و با دوامتر از ‏پذیرش بدون آگاهی است و در مقوله عفاف و حجاب این اصل باید مورد ‏توجه مسئولان مربوطه قرار گیرد.‏

 

ارسال نظرات