خبرهای داغ:
سید حافظ حسین زاده
به مناسبت روز عفاف و حجاب:

ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان به مناسبت روز عفاف و حجاب بیانیه ای صادر نمود

به گزارش خبرگزاری بسیج دراصفهان: ناحیه مقاومت امام صادق (ع) اصفهان به مناسبت روز عفاف و حجاب بیانیه ای به شرح زیر صادر نمود.
کد خبر: ۸۸۸۴۶۷۲
|
۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۳

بسم الله الرحمن الرحیم
21 تیر ماه آغازی دیگر در راه مبارزه و مقاومت در مقابله با هجمه به کیان فرهنگ اسلامی ایران عزیز و حرکت مزبوحانه ی آمیخته به دیکتاتوری و خشونت در ترویج بی بند و باری و اباحه گری است .

شاید آن روز فهم آن که کشف حجاب آغازی بر سلسه اقدامات پلید و ایمان سوز سفاکان روزگار بر علیه کرامات و نجابت زن و خانواده است سخت  و دشوار می نمود . حال اما نه زن به تنهایی بلکه مردان و فرزندان و سرمایه های انسانی جامعه اسلامی در کابد نهاد مقدس خانواده را با تمام ابزار و توان خود آماج انحراف و خطر قرار داده اند و هر روز و هر ساعت با جلوه ای زیبا شده با هنر ، رسانه ، سبک زندگی و حتی علم و مهارت ، بنیان الهی آن را هدف و هتک حرمت می نمایند و می کوشند تا جسم زیبای آن را به غفلت و شهوت و هوس بیالایند و در مسائلی چون خیانت، اعتیاد و طلاق گرفتار ساخته، راه تعالی و تکامل و کسب نشاط و خوشبختی را بر او ببندند.

اما تاریخ همدلی ملت با فرهنگ  و نجیب ایران و مکتب امام خمینی (ره) به ما آموخته تا زمانی که راهزنی در راه و دشمنی در کمین است ، مبارزه و جهاد مقاومت باقی است .

از این رو ما خانواده های ایرانی هم پیمان و هم قسم با شهیدان راه مدافعین حرم تمام تلاش خود را در جهت حفظ و گسترش حیاء ، عفت (( حفظ حیاء و غیرت، از مروه شربینی گرفته تا خلیلی)) غیرت به کار گرفته در این اجتماع بزرگ مردمی نکاتی را به ملت عزیز و دولت مردان ایران متذکر می شویم.

الف ) بر اساس وظیفه ذاتی نظام اسلامی ممانعت و مبارزه با عوامل ترویج فساد و اباحه گری که مانع رشد و بالندگی اخلاقی و تعالی همه جانبه جامعه است ، تکلیف غیر قابل تغییر و وظیفه ای غیر قابل تقلیل است است و انتظار خانواده ایرانی از مسئولان و متولیان امور آن است که با هوشیاری ، دقت و همتی مضاعف اقدامی شایسته صورت داده شود و ما را در تحمل رنج رشد خود و فرزندانمان یاری رسانند.

ب ) نقش خانواده در استحکام بخشی به ابعاد فکری و شخصیتی اعضای آن نقشی بی بدیل و اثر گذار است که در صورت توجه به تکالیف و رسالت های تربیتی ، توان مقاومت آن در مقابل انواع شرایط محیطی افزایش می یابد .

با آرزوی سعادت و خوشبختی برای هم میهنان مومن ، توفیق و عزت خادمان فرهنگ و امنیت و شرف اسلامی و به ویژه شهدای مظلوم مدافع حرم اهل بیت (ع) را از خدای منان مسئلت می نماییم.

در پایان ما بسیجیان ناحیه امام صادق (علیه السلام) همزمان با سراسر کشور در اجتماع بزرگ صیانت از حریم خانواده با عنوان(مردان غیور،زنان عفیف و خانواده متعالی)در روز چهارشنبه تاریخ 21/04/96 ساعت 18 در میدان امام (ره)اصفهان شرکت می کنیم.

 

         روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام صادق (ع) اصفهان

ارسال نظرات
آخرین اخبار