خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی استان همدان خبر داد

اجرای طرح «پیشرفت و آبادانی دهستان» در نهاوند

مسئول بسیج سازندگی استان همدان با اشاره به هم‌افزایی ادارات نهاوند در راستای پیشبرد کارها گفت: با توجه به این امر طرح «پیشرفت و آبادانی دهستان» را به نهاوند اختصاص دادیم.
کد خبر: ۸۸۸۳۲۵۰
|
۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، شهرام صادقی در ستاد پشتیبانی اردوهای جهادی و طرح هجرت ۳ شهرستان نهاوند اظهار داشت: نهاوند ظرفیت‌های بسیار خوبی نسبت به همه شهرستان های استان دارد و در بین شهرستان های دیگر استان پیشرو است و باید جایگاه خود را پیدا کند و فعال شود .

وی افزود: در بحث اردوهای جهادی نیز فعالیت‌های بسیار خوبی در نهاوند انجام شده و پشتیبانی اردوهای جهادی و طرح هجرت ۳ در سال گذشته به خوبی صورت گرفت و گروه‌های جهادی با تلاش و پشت کار در این اردوها شرکت می کنند.

مسئول بسیج سازندگی استان همدان عنوان کرد: انتظار می‌رود با حضور گروه‌های جهادی در روستاها یک اتفاق مهم در آن روستا رخ دهد و تحول بسیار مهمی در آن اتفاق افتد.

وی با تأکید بر توجه به تولید و اشتغال را در گروه‌های جهادی تصریح کرد: باید در این گروه‌ها یک برنامه برای کمک به اشتغال و تولید و اقتصاد داشته باشیم و اگر این امر صورت گیرد به آنچه که خواسته ایم، رسیده ایم .

صادقی از اعزام دو گروه جهادی از شهرستان های دیگر استان برای همکاری در اردوهای جهادی نهاوند خبر داد و گفت: کسانی که در اردوهای جهادی شرکت می کنند باید پخته شوند تا در آینده بتوانند مدیران خوبی برای کشور باشند.

وی ادامه داد: از همه دستگاه‌های خدمات رسان انتظار می رود که از این گروه‌های جهادی حمایت کنند تا در این امر موفق باشند و بتوانند کاری برای شهرستان انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: اردوهای جهادی طرح سه جانبه بین آموزش و پرورش، سپاه و سازمان نوسازی مدارس است و خوشبختانه چون ادارات نهاوند با هم‌افزایی در راستای پیشبرد کارها گام برمی دارند طرح پیشرفت دهستان را به همین جهت به نهاوند اختصاص دادیم .

انتهای پیام/

ارسال نظرات