خبرهای داغ:
معاون فرماندار شهرستان نهاوند با بیان اینکه اردوهای جهادی یک ضرورت است، گفت: چهار روستا در اولویت طرح اردوهای جهادی و طرح هجرت ۳ دانش آموزی قرار گرفته شده اند.
کد خبر: ۸۸۸۳۲۴۵
|
۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
4 روستای نهاوند در اولویت طرح اردوهای جهادی و طرح هجرت

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سیدرضا سلامتی در ستاد پشتیبانی اردوهای جهادی و طرح هجرت ۳ شهرستان نهاوند اظهار داشت: نگرشی که سپاه و آموزش و پرورش دارد و نگاهی که نظام به کار جهادی دارد که خوشبختانه چارچوب کار حفظ شده است و اینکه چقدر باید این کار انجام شود بر می گردد به رویکردی که ما باید داشته باشیم .

وی افزود: اردوهای جهادی یک ضرورت است ولو اینکه نتوانیم موثر باشیم همین که یک روستایی احساس کند که فراموش نشده و در این گیرودار کارهای آنها را فراموش نکرده ایم، مهم است .

معاون فرماندار شهرستان نهاوند تصریح کرد: مهم است نیرویی که جوان است، بیاید و از نزدیک درک کند و مسائل را ببیند و انگیزه بگیرد و به کارهای خدمات و مدیریتی در آینده ورود پیدا کند، البته در کنار این موضوعات با تنگناها و مشکلات می توانیم برای کمک به تحقق شعار سال و مسائل دیگر صرفه جویی کنیم.

وی ابراز داشت: نهاوند در همه زمینه‌ها پیشتاز بوده و معمولاً در کارهای گروهی و جهادی وحدتی بی نظیر داریم .

سلامتی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: چهار روستا در اولویت طرح اردوهای جهادی و طرح هجرت ۳ دانش آموزی قرار گرفته شده اند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات