خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین:

نگاه اقتصاد مقاومتی توجه به توان و ظرفیت های داخلی است

مسئول نمایندگی ولی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: نگاه به امور از جنبه اقتصاد مقاومتی، نگاه به ظرفیت ها و توانمندی های داخلی است.
کد خبر: ۸۸۸۳۰۰۳
|
۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام معبودی مسئول نمایندگی ولی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در حاشیه برگزاری جلسه تایید نهایی سازمان گردان های رزم و پشتیبانی رزم در هشت سال دفاع مقدس که در سالن جلسات سپاه ناحیه امام حسن مجتبی برگزارشد در گفتگو با خبرنگاران در خصوص بعضی رفتارهای دولتمردان در باب اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: نگاه به امور از جنبه اقتصاد مقاومتی، نگاه به ظرفیت ها و توانمندی های داخلی است.

وی گفت: با عنایت به این مقوله، امثال قراردادهایی که دولت انجام می دهد خلاف اقتصاد مقاومتی و راهبردهای مقام معظم رهبری است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر بیان داشت: قرارداد نفتی بین ایران و فرانسه، مطمئنا سرنوشتی همانند قراردادهای پیشین خواهد داشت اما این رفتارها نوعی فرافکنی است.

حجت الاسلام معبودی ادامه داد: این رفتارها در واقع نشان دهنده این موضوع است که در صحنه عمل با اقتصاد مقاومتی مقابله می کنند چون ما در تکنولوژی صنعت نفت، به لیل وجود مهندسین و کارشناسان مجرب بومی به خودکفایی رسیده ایم.

وی در خصوص یادواره 3 هزار شهید استان مطرح کرد: استان قزوین 3 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است که این شهدا در برهه های مهم تاریخ ایران از جمله انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در میدان نبرد بسیار خوش درخشیدند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر اضافه کرد: شهادت این مردان خدا، سرمایه ای است؟که باید به نسل های بعد منتقل شود چرا که از یک سو توانمندی های استان قزوین را نمایان می کند و از سوی دیگر پایه های اعتقادی مردم استان را به منصه ظهور می رساند که همان پایبندی مردم به دفاع از کشور است.

وی در خصوص فرمایش مقام عظمای ولایت مبنی بر آتش به اختیار تصریح کرد: آتش به اختیار یک واژه نظامی است و زمانی به کار می رود که ارتباط بدنه با فرماندهی قطع شده باشد و متاسفانه در عرصه فرهنگی چنین اتفاقی افتاده است.

حجت الاسلام معبودی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری کسانی که صاحب قلم و اهل فکر هستند باید این نقص را برطرف کرده و خلا موجود را از بین ببرند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در استان قزوین اظهار داشت: طبیعتا سپاه به عنوان حافظ دستاوردای انقلاب و از طرفی با در اختیار داشتن بدنه بسیج باید این امر را هدایت کند.

وی گفت: گاهی بعضی افرار گمان می کنند که آتش به اختیار یعنی خود مختاری در رفتار، در حالی که این امر باید در چارچوب قوانین باشد تا کارهای فرهنگی که متولیان امر قادر به انجام آن نبودند به بهترین وجه ممکن که مغایر با قوانین نباشد انجام گیرد.

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها