خبرهای داغ:
سردار شاهرخی:

امنیت کشور حاصل همدلی مردم و اقتدار نیروهای مسلح است

فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین (عج) گفت: امنیت موجود در کشور با اقتدار نیروهای مسلح و پایداری و همدلی مردم به وجود می آید.
کد خبر: ۸۸۸۳۰۰۱
|
۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱

سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین در حاشیه برگزاری جلسه تایید نهایی سازمان گردان های رزم و پشتیبانی رزم در هشت سال دفاع مقدس که در سالن جلسات سپاه ناحیه امام حسن مجتبی برگزار شد در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: امنیت نعمت بزرگی است. امروز امنیت کشور چیزی بالاتر از حد استاندارد است و این به دلیل فعالیت ارگان های نظامی است که متناسب با وظایفشان تقسیم فعالیت شده اند.

وی گفت: اگر مرزها با اقتدار حضور نیروهای مسلح حفاظت نشوند شاهد حضور بی رحمانه دشمنان در داخل کشور خواهیم بود.

فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین بیان داشت: امنیت موجود در کشور با اقتدار نیروهای مسلح و پایداری و همدلی مردم به وجود می آید.

سردار شاهرخی در خصوص شایعات حضور داعش در استان قزوین افزود: این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد. برای ایجاد ناامنی ابتدا باید ناامنی روانی ایجاد کرد و این کار چیزی جز دروغ و شایعه بری ایجاد جوی ناامن از سوی برخی افراد سودجو نبوده و نیست.

وی عنوان کرد: از رسانه ها می خواهیم تا در انعکاس اخبار درست در جامعه بکوشند و مراقب انعکاس شایعات کذب در جامعه باشند.

فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین در خصوص اقدام مقتدرانه سپاه در پرتاب  موشک و انهدام مواضع داعش افزود: اقدامی که سپاه در عملیات لیله القدر انجام داد، در راستای فلسفه ای است که به عهده آن گذاشته شده و در واقع از وظایف ذاتی سپاه است.

سردار شاهرخی ادامه داد: سپاه فرزند این مملکت است و هر گروهی که بخواهد به امنیت کشور آسیبی برساند سپاه با اقتدار و توان نظامی بالا با آنها برورد می کند.

سردار شاهرخی در ادامه بیان داشت: این اقدام سپاه پاسخی جزیی برای مجازات دشمنان بود و بازتاب بسیار خوبی داشت. انقلاب اسلامی از زمان پیروزی تا کنون در جریان تهدیدات دشمنان قرار داشته ولی هیچ قدرتی نخواهد توانست در مقابل حضور مردم و دفاع مقتدرانه نیروهای مسلح کشور ایستادگی کند.

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها