خبرهای داغ:
رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه:

وضع صنعتگران ماقابل رقابت بادنیانیست/توجه دولت به بیکاری کرمانشاه

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با بیان اینکه وضعیت صنعتگران ما قابل رقابت با دنیا نیست بر لزوم توجه دولت به بیماری بیکاری کرمانشاه تاکید کرد.
کد خبر: ۸۸۸۱۸۳۰
|
۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸
به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج از کرمانشاه، عبدالرضا مصری در مراسم تجلیل از صنعتگران برتر استان کرمانشاه با اشاره به امکانات پایین و قدیمی صنعتی در کشور اظهار داشت: ما چطور انتظار داریم در دنیای پر رقیب صنعت کار ما بتواند با این امکانات با دنیا رقابت کند.

 

وی افزود: شرایط کشور ما نیازمند یک تحول در بخش اقتصاد است همچنین مسئله اشتغال و بیکاری نیز وجود دارد.

 

مصری تصریح کرد: فشار دشمن از ناحیه مسائل اقتصادی است و این مسائل و تحریم ها همه دست به دست هم می دهند که ما نیاز به یک تغییر و تحول جدی  در بخش اقتصاد باشیم.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: مقام معظم رهبری پیش قراول بحث اقتصاد و صنعت هستند و بارها در فرمایشاتشان اعلام کرده اند، فعالیت در بخش صنعت، بهادادن به بخش صنعت و میدان دادن به بخش صنعت مورد توجه باشد.

 

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با بیان اینکه آیا امکان، میدانی و سرمایه ای در بخش صنعت ما هست؟، گفت: اگرهست مسئله بیکاری را چه بخشی می تواند حل کند؟

 

مصری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فعالیت بخش صنعت را به عنوان جهاد تعریف کردند، گفت: در بخش تولید اگر تحول ایجاد شد، بخش اقتصاد هم فعال می شود.


رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه تاکید کرد: با وضع موجود ما چطور انتظار داریم در دنیای پر رقیب صنعتکار ما با دنیا رقابت کنند؟ برای رقابت سرمایه اولیه، نیروی انسانی، بیمه، حمل و نقل و...لازم است.

 

وی گفت: انتطار داریم دولت یک برنامه ویژه برای استانی که بالا ترین آمار بیکاری را دارد و در زمان دفاع مقدس بیشترین سختی را به لحاظ هم مرز بودن با دشمن کشیده است داشته باشد.

 

مصری تاکید کرد: هرکاری هم که از دست ما نمایندگان استان بر بیاید به توفیق اینکه دولت برای بیکاری واشتغال برنامه ریزی کند انجام خواهیم داد.

 

وی تاکید کرد: مسئله اقتصاد اگر پیگیری نشود تبدیل به بحران اجتماعی خواهد شد و بحران اجتماعی اگر درست نشود تبدیل به بحران سیاسی می شود.

 

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه تاکید کرد: اگر بحران سیاسی رسیدگی نشود تبدیل به بحران امنیتی می شو و کرمانشاه بیمار بیکاری است.

 

مصری خاطرنشان کرد: از دولت انتظار داریم یک برنامه ویژه برای رفع بیکاری در کرمانشاه داشته باشد. این استان رتبه اول بیکاری را دارد وتا دیروز رتبه اول جنگیدن با دشمن را داشته است.

ارسال نظرات