خبرهای داغ:
زهرا شجاعی
کارشناس و تحلیل‌گر مسائل سیاسی:

تغییر افکار برخی جوانان توسط دشمن، ریشه ۱۴۰۰ ساله دارد

استاد دانشگاه اصفهان در جمع مردم حسن آباد گفت: امروز دشمنان ما افکار جوانان را نشانه رفته اند و درصدد تغییر و کشتن افکار مردم هستند.
کد خبر: ۸۸۸۱۷۹۶
|
۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شرق اصفهان، کارشناس مسائل سیاسی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار با اشاره به واژه منافق گفت: افراد منافق از زمان پیامبر اسلام در جامعه وجود داشته است و در اوایل انقلاب نیز منافقین با استفاده از ترور شخصیت ها باعث ضربه زدن به انقلاب و اسلام می شدند مثلا در دهه ی۶۰ یکی از این اقدامات شوم، انفجار دفتر حزب جمهوری و شهادت دکتر بهشتی و یارانش بود یا انفجار دفتر نخست وزیری که باعث شهادت باهنر و رجایی شد.

وی در ادامه افزود: در دهه ی ۶۰ منافقین با نفوذ در سازمان ها و نهادها با استفاده از تجهیزات جنگی باعث ضربه به انقلاب می شدند ولی امروزه انها دیگر از اسلحه و جنگ و خونریزی استفاده نمی کنند بلکه با کار کردن روی افکار جوانانی که فراز و نشیب های انقلاب را ندیده اند کار می کنند و در صدد تغییر فکر های انها هستند.

این کارشناس ادامه داد: جنگ داخلی به نام جنگ نرم به مراتب سخت تر است؛ چرا که در اوایل انقلاب دشمنان و منافقان می گفتند که ما در خارج از کشور با نظام اسلامی مبارزه می کنیم ولی امروز می گویند ما می خواهیم در داخل کشور با انقلاب مبارزه کنیم.

وی با اشاره به موضوع آتش به اختیار گفت: موضوع آتش به اختیار به معنی بی قانونی و هرج و مرج نیست بلکه کار دقیق فرهنگی است و افراد باید در صورتی که مسئول مربوطه وظیفه خود را انجام ندهد و واکنشی نشان ندهد باید وارد عمل شوند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار