خبرهای داغ:

برگزاری همایش بصیرتی سیاسی در پاوه

همایش بصیرتی سیاسی با موضوع استکبار ستیزی به همت حوزه شهید سیفی برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۸۱۳۶۸
|
۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از پاوه، همایش بصیرتی سیاسی با موضوع استکبار ستیزی به همت حوزه شهید سیفی برگزار گردید.
 
 
 
سرهنگ فرزد با ارائه تاریخچه ای از آمریکا از بدو تشکیل و تجاوز قوم وحشی غربی و در راس آن انگلیس و چگونگی غصب و استیلاءبر مردم بومی سرخ پوست و تجاوزات بعدی به کشورهای جهان از جمله ویتنام،لیبی، عراق، گوشه ای از فجایع انسانی است آنگاه دم از آزادی می زنند.
 
 
فرمانده حوزه شهید سیفی در ادامه ابراز داشت: از آن جایی که آمریکا حائز چنین ویژگی هایی است و خود را قادر و مسلّط بر دیگرکشورها به خصوص کشورهای مستضعف می داند، به عنوان مصداق استکبار شناخته می شود وقتی 160شبکه ماهواره ای دارند و شبکه متعلق به ایران(پرس تی وی)را قطع میکنند همان ها برای یک مرجع قلابی 6ماهواره آماده استفاده می کنند. خیلی ها فکر میکنند مرد هستند و مشکلات مردم را به رخ آنها می کشند.نه خیر آنها خائنند. چرا که راهکاری انتخاب نمیکنند و استدلالشان هم این است ما باآمریکا قهریم بدبختیم، صلح کنیم  به تمدن بزرگ میرسیم . تاریخ را دیگرنمیتوان تحریف کرد ، رژیم پهلوی افتخارش 3 چیز بود1-ژاندارمی منطقه2-افتخارحیاط خلوت بودن ایران برای آمریکا3- قبول کاپیتولاسیون
 
 
 
 ایشان در پایان ضمن تشکر از مسئولان برگزاری این مراسم ، با اشاره به این نکته  که انقلاب اسلامی به آسانی به ثمر نرسیده است و در این راه شهدای زیادی تقدیم انقلاب شده و همین شهیدان عامل پیروزی انقلاب شده است.
 
 
 
 
 
ارسال نظرات