توسط بسیج سازندگی؛

بسته‌های حاوی غذای گرم واقلام اساسی بین نیازمندان بوشهری توزیع شد

بوشهرـ مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه شهرستان بوشهر گفت: بیش از ۲۰۰ کیسه حاوی غذای گرم و اقلام اساسی بین خانواده‌های نیازمند شهر بوشهر توزیع شد.
کد خبر: ۸۸۸۰۶۷۰
|
۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، علیرضا فلاحی مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه شهرستان بوشهر گفت: بیش از 200 کیسه حاوی غذا گرم و اقلام اساسی بین خانواده‌های نیازمند شهر بوشهر در ایامی که گذشت توزیع شد.

فلاحی اظهار کرد: این طرح چون سال‌های قبل اجرا و کیسه‌های حاوی مواد غذایی و اقلام اساسی به نیازمندان شهر بوشهر که از قبل شناسایی شده بودند اهدا شد.

وی اضافه کرد : هدف از اجرای آن، محرومیت‌زدایی در بین اهالی شهر بوشهر است. اگرچه توزیع این سبد معیشتی، خدمت بسیار اندکی در قبال محرومیت ساکنان این شهر است، بانیان این کار خداپسندانه تاجایی‌که در توان دارند، به این کار می‌پردازند و این طرح را اجرا می‌کنند.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه بوشهر عنوان کرد: این سبد شامل اقلام موادغذایی است که تاکنون در بین بیش از چندصدنفر از ساکنان منطقه توزیع‌ شده است. سالمندان و خانواده‌های بدسرپرست و بی‌سرپرست از مهم‌ترین اقشاری هستند که این سبد معیشتی را دریافت کرده اند.

وی ابراز کرد: این طرح با همکاری بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه شهرستان بوشهر، کمیته امداد امام خمینی (ره) ، حوزه مقاومت کربلا و خیرین اجرا شد.

مسئول بسیج سازندگی خاطر نشان کرد: این طرح ها تا پایان سال چند هدف را دنبال می‌کند که از آن جمله می توان به رفع محرومیت از چهره شهر و مردم و جمع آوری کمک به تامین هزینه حل مشکلات حاد خانواده ها که توسط بسیج سازندگی شناسایی شدن از طریق جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی اشاره کرد./انتهای پیام


ارسال نظرات