خبرهای داغ:
امام جمعه سمیرم:

دهه شصت، دهه مبارزه با شرارت و ترور بود

حجت الاسلام حسین رجائی پور با اشاره به ترورهای گروه های تروریستی داخلی تحت امر امریکا این دهه را دهه مبارزه با شرارت خواند.
کد خبر: ۸۸۸۰۱۱۵
|
۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶

به گزارش خبرنگار بسیج از سمیرم، امام جمعه سمیرم با دعوت به تقوا، پرخوری، پرحرفی و خنده بی رویه را دلیل سنگ دلی دانست و اظهار کرد: باید در امور روزمره با رعایت اعتدال و میانه روی حد انسانیت حفظ شود.

حجت الاسلام حسین رجائی پور با اشاره به سالروز شهادت آیت الله صدوقی افزود: در دهه شصت ملت بی گناه و شخصیت های مهم کشوری تحت امر امریکا و به دست گروه های تروریستی داخلی ترور شده و در این دهه متاسفانه افراد بسیاری از انقلاب گرفته شدند.

وی با اشاره به سم پاشی هایی علیه نامزد انتخاباتی ریاست جمهوری این اقدام را یک خصومت شخصی دانست و گفت: در این دوره دلیل افزایش اعدام ها، مجازات تروریست هایی بود که افرادی همچون شهید بهشتی و یارانش را به شهادت رسانده و قصد ضربه به نظام جمهوری اسلامی و انقلاب ما را داشتند.

حجت الاسلام رجائی پور تصریح کرد: امام خمینی (ره) شهید بهشتی را یک دولت خواند تا اهمیت این شخصیت مظلوم انقلاب را به مردم گوشزد کند و اعدام قاتلان مردم در دهه شصت مبارزه با شرارت و مبارزه با تروریست در کشور ما بود.

وی با اشاره به اقدامات اخیر دولت و مجلس امریکا علیه ملت ایران خاطرنشان کرد: تصویب قانون جامع تحریم ها علیه ایران، منع ورود چند کشور از جمله ایران و مصادره بنیاد علوی توسط امریکا نشان از خصومت آنان دارد.

خطیب نماز جمعه سمیرم افزود: این اقدامات خصمانه امریکا علیه ملت ایران نقض آشکار برجام بوده و چشم بستن بر این موضوع یا انکار آن خیانت به نظام جمهوری اسلامی است.

وی خواستار اقداماتی در راستای پیشگیری، طرح ریزی و برنامه ریزی در مقابل تحریم های امریکا شد و گفت: امروز انتظار می رود در این زمینه مجلس و دولت از هم سبقت گرفته نه اینکه امروز هریک دست روی دست گذاشته و منتظر تصویب از سمت مقابل باشد.

امام جمعه سمیرم تعلل در پاسخ به تحریم های امریکا و نقض برجام را ناشایست خواند و اذعان کرد: این تعلل ها فرصت را از ما گرفته و بر کشور ما ضربه خواهد زد.

وی تاکید کرد: امروز دشمن به دنبال نقاط ضعف ما بود و باید مسئولان این نقاط ضعف را درمان کرده یا بپوشانند تا اینگونه دشمن در اقدامات خصمانه خود علیه ملت ایران از این مشکلات بهره نبرد.

حجت الاسلام رجائی پور اقتصاد مقاومتی را درمانگر ضعف امروز کشور خواند و گفت: باید مسئولان از پشت میز بیرون آمده و اقتصاد مقاومتی که همچنان لفظی مانده را در میدان عمل پیاده کنند زیراکه تقویت اقتصاد کشور باعث خواهد شد لحن امریکا در برابر ما نرم تر شود.

وی با اشاره به محرومیت های سمیرم گفت: اتفاقاتی که در سمیرم رخ داده به برکت نظام جمهوری اسلامی بوده و این نعمت ها در تمام نقاط کشور رسیده اما باید مسئولان برای برطرف کردن گرد محرومیت از سمیرم اقدام جدی و عملی انجام دهند.

خطیب نماز جمعه سمیرم از نبود امکانات اولیه شهری در سمیرم گلایه کرد و تصریح کرد: نبود خیابان های مناسب، تجهیزات درمانی و بهداشتی و حداقل های حقوق شهروندی مردم سمیرم یک درد بزرگ است.

وی افزود: مسئولان باید دعواهای سیاسی چپ و راست را کنار گذاشته و به این مردم شریف شهرستان سمیرم خدمت کنند تا هرچه زودتر شاهد شکوفایی در زمینه های مختلف در این شهرستان باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها