خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت معصومه (س) سامن سپاه ناحیه ملایر خبر داد

برگزاری 30 نشست طرح کرامت برای ریشه‌کن کردن اعتیاد در سامن

فرمانده حوزه حضرت معصومه (س) سامن سپاه ناحیه ملایر گفت: این حوزه از ابتدای سال جاری تاکنون 30 نشست در راستای طرح کرامت برای ریشه‌کن کردن معضل اعتیاد برگزار کرده است.
کد خبر: ۸۸۷۹۵۷۲
|
۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵
برگزاری 30 نشست در طرح کرامت برای ریشه‌کن کردن معضل اعتیاد در سامن

سمیه بروجردی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به اجرای طرح کرامت در حضرت معصومه (س) سامن اظهار داشت: طرح کرامت ارائه الگوهایی را در دستور کار قرارداده که بتوان با قدرت بیشتری با مواد مخدر مبارزه کرد و این فرایند زمان‌براست .

وی افزود: حوزه مقاومت کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) بخش سامن در راستای اجرای طرح کرامت به برگزاری جلساتی اقدام کرده که توانسته سطح آگاهی مردم از طرح را افزایش و بستر استقبال و فرایند معرفی معتادان و خانواده ایشان را برای مشاوره و آموزش فراهم کند.

فرمانده حوزه حضرت معصومه (س) سامن سپاه ناحیه ملایر اظهار داشت: استفاده از اساتید آموزش دیده و دعوت از قشر در معرض آسیب و توجیه طرح برای ریشه‌کن کردن معضل اعتیاد و پاک‌سازی بخشی از این معضل راهکارهای اجرائی طرح کرامت از سوی حوزه مقاومت کریمه اهل بیت(ع) بوده است .

وی افزود: این حوزه از سه ماهه اول سال 96 تاکنون 30 نشست در این راستا برگزار کرده و بیش از یک هزار پیامک با موضوع طرح کرامت ارسال کرده است.

بروجردی ابراز داشت: امید است این طرح با تمام قدرت در تمام سطوح اجرا شود و خروجی آن را با بهبود وضعیت جامعه شاهد باشیم و این مستلزم همکاری و حضور همه دستگاه ها و حمایت های دولت از طرح کرامت است .

وی تصریح کرد: معتادان به مواد مخدر بیمار هستند و باید با حمایت دولت از آنان و خانواده هایشان مشوق‌هایی ایجاد شود تا شاهد از بین رفتن این معضل در جامعه باشیم.

فرمانده حوزه حضرت معصومه (س) سامن سپاه ناحیه ملایر یادآور شد: این مواد خانمان سوز باعث از هم گسیختگی در خانواده شده و بیشترین آمار طلاق را شامل می‌شود و ضربات جبران ناپذیری به بنیان خانواده ها می زند بنابراین لازم است که در این راستا حمایتی از خانواده های اینگونه افراد صورت گیرد تا برای مداوا اقدام کنند.

انتهای پیام/


ارسال نظرات