بزرگداشت شهدای هفتم تیر در مسجد مقبره تبریز برگزار شد

یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و 72 تن از یاران امام خمینی(ره) پیش از ظهر امروز در مسجد مقبره تبریز گرامی داشته شد.
کد خبر: ۸۸۷۹۴۳۲
|
۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام میرزا نجف آقازاده در این آیین با بیان اینکه همه مردم در پیروزی انقلاب اسلامی نقش دارند، گفت: در زمان حاضر هم وحدت و همدلی تنها راه موفقیت در برابر دشمنان است.
وی به نقش رهبری در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی ایران اشاره و بیان کرد: در زمان حاضر هم رهبر فرزانه انقلاب محور و سردمدار ایستادگی در برابر دشمنان است.
وی با بیان اینکه ایمان و تبعیت از ولایت فقیه عامل اصلی دلاورمردی ها و ایثارگری های جوانان ماست، افزود: بیشترین واهمه دشمنان از همین ایمان و شجاعت برخاسته از اعتقاد است.
حجت الاسلام آقازاده با اشاره به شخصیت آیت الله بهشتی و نقش این شهید بزرگوار در شکل گیری انقلاب و خدمات وی به نهال نوپای جمهوری اسلامی، ادامه راه شهدا را تکلیفی بر گردن همه امت به ویژه مسئولان دانست.
وی اظهارکرد: همانند عملیات تروریستی منافقان در سال های ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران، امروز هم اهتمام دشمنان به اجرای عملیات تروریستی نشانگر زبونی در مقابله مستقیم با نیروهای نظامی و جوانان غیور کشور است.
 
 
آیین بزرگداشت شهدای هفتم تیر با حضور نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی، مسئولان قوه قضائیه و مدیران دیگر سازمان ها در استان، خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم در مسجد مقبره بازار تبریز برگزار شد.  
ارسال نظرات
آخرین اخبار