خبرهای داغ:
امام جمعه نهاوند:

شهید «حیدری» پایگاهی برای نظام و انقلاب بود

امام جمعه نهاوند شهید «حیدری» را پایگاهی برای نظام و انقلاب دانست و گفت: شهید «حیدری» نه تنها در نهاوند بلکه در غرب کشور پایگاهی برای نظام و انقلاب بودند.
کد خبر: ۸۸۷۹۴۱۷
|
۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶
شهید «حیدری» پایگاهی برای نظام و انقلاب بود
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در مراسم یادواره شهدای هفت تیر در نهاوند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب و حادثه هفت تیر، شهیدان «حیدری» و «قدوسی» اظهار داشت: در حادثه هفت تیر سال ۶۰ به تعداد شهدای کربلا ۷۲ نفر از یاران امام خمینی (ره) به شهادت رسیدند .

وی با بیان اینکه ممکن است این حادثه به مرور زمان به دست فراموشی سپرده شود، افزود: ما وظیفه داریم این حادثه بزرگ ودیگر حوادث تاریخی را به نسل جوان و نوجوان خود منتقل کنیم تا در جریان باشند که دشمن هیچ‌گاه بیکار ننشسته و هر لحظه در حال برنامه ریزی برای فتنه ها و توطئه های جدید برای نابودی نظام و انقلاب ما است .

امام جمعه نهاوند گفت: در طول دوران های مبارزاتی امام (ره) سه انقلاب رخ داد، انقلاب اول در ۲۲ بهمن سال ۵۷ بود که باعث شد طاغوت ساقط شود و استبداد داخلی از بین برود .

وی با بیان اینکه دومین انقلاب در آبان ماه سال ۵۸ رخ داد که باعث شد با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران دست استعمار خارجی از ایران کوتاه شود، افزود: سومین انقلاب ، حادثه تاریخی هفت تیر سال ۶۰ بود که باعث رسوایی و نابودی منافقین و گروهک‌ها شد .

مغیثی با بیان اینکه دشمن همیشه در کمین است، گفت: ایران اسلامی در سه مرحله و سپس جنگ تحمیلی هشت ساله عراق علیه ایران و فتنه های مختلف دشمن، توانست دشمن را از خانه براند و این مهم جز با وحدت ملت بزرگ و شهید پرور ایران انجام نمی‌شد.

وی در ادامه شهید «حیدری» را پایگاهی برای نظام و انقلاب دانست و عنوان کرد: شهید «حیدری» نه تنها در نهاوند بلکه در غرب کشور پایگاهی برای نظام و انقلاب بودند و این امر باعث شد که بعد از شهادت ایشان مسجد جوانان شهرستان را به نام این شهید بزرگوار نامگذاری کنند.

امام جمعه نهاوند در پایان سخنانش گفت: یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی باعث می شود که در انجام وظایف خود جدی‌تر باشیم و خود را مدیون آنها بدانیم و با مسئولیت پذیری بیشتری راه شهدا را ادامه بدهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات