خبرهای داغ:

روز جهانی قدس در میان تمام آزادی‌خواهان دنیا نهادینه شده است

مدیركل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با بیان اینكه امام راحل برای دفاع از مستضعفان عالم روز جهانی قدس را نامگذاری كردند، گفت:‌ بحمد الهی این روز در تمام دنیا و در میان تمام آزادی‌خواهان دنیا نهادینه شده است.
کد خبر: ۸۸۷۸۰۳۲
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲
حمیدرضا گرامی، مدیركل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در شیراز با یادآوری اینكه اهمیت جایگاه قدس در میان مسلمانان گفت: قدس اولین قبله‌گاه مسلمانان بوده و یكی از مهم‌ترین و استراتژیكی‌ترین مناطق بر روی كره زمین است.

وی افزود: با توجه به این جایگاه و اهمیت، خوی استعماری و استكباری كشورهایی نظیر انگلیس و آمریكا موجب شده تا این منطقه تحت اشغال آنان قرار گرفته و مردم این منطقه آواره شوند.

گرامی ادامه داد: تلاش استكبار و استعمار جهانی تقویت صهیونیست‌هاست اما به واسطه پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از آن بیداری اسلامی، مقابله با این حركت‌های استكبار جهانی آغاز شد.

مدیركل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس ادامه داد: امام راحل برای دفاع از مستضعفان عالم روز جهانی قدس را نامگذاری كردند كه بحمد الهی این روز در تمام دنیا و در میان تمام آزادی‌خواهان دنیا نهادینه شده است.

وی تأكید كرد كه قدس پاره تن اسلام است و همه مسلمانان وظیفه دارند كه در دفاع از مردم مظلوم فلسطین در تمام نقاط دنیا در چنین روزی برخیزند و در راهپیمایی روز جهانی قدس شركت كنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها