خبرهای داغ:
مسئول حلقه های صالحین استان قزوین:

رسانه می تواند بلندگوی دین باشد

مسئول حلقه های صالحین استان قزوین گفت: رسانه می تواند به عنوان ابزار قدرتمند نقش بلندگوی دین را ایفا کرده و نسبت به مخاطبین خود عرصه کند زیرا علاوه بر اطلاع رسانی و خبر می تواند نقش تربیتی و پرورشی و انسان سازی را ایفا کند.
کد خبر: ۸۸۷۶۰۸۷
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام احمدی رییس حلقه های صالحین استان قزوین در ضیافت افطاری اصحاب رسانه در حسینیه شهید مطهری اظهازر کرد: اسلام تعریف رابطه انسان با خدا و انسان با انسان را مد نظر دارد و برای تمام قوانین هم دستورالعمل دارد و در مکتب اسلام انسان نمی تواند نسبت به سرنوشت هم نوعان و هم کیشان خود بی تفاوت باشد.

وی ادامه داد: وقتی انسانهایی در یمن عراق لبنان فلسطین کشته می شوند نمی توان بی تفاوت بود حتی نسبت به کشور های غیر مسلمان هم احساس مسوولیت کرد تا بتوان نسبت به تعدی و ظلم ایستادگی کرد.

این مسئول در ادامه افزود: رسانه ها از ارکان اصلی خبر در جامعه هستند و کار اطلاع رسانی را انجام می دهند و رسانه انقلابی نمی تواند نسبت به سرنوشت جامعه بی تفاوت باشد و با کار جهادی و علم روز بسیاری از لایه های پنهان جامعه را برای مردم آشکار می کند.

وی تاکید کرد: رسانه می تواند به عنوان ابزار قدرتمند نقش بلندگوی دین را ایفا کرده و نسبت به مخاطبین خود عرصه کند زیرا علاوه بر اطلاع رسانی و خبر می تواند نقش تربیتی و پرورشی  و انسان سازی را ایفا کند.

احمدی ضمن اشاره به نوع نگاه هنرمند به موارد و حوادث گفت: نگاه ها و برداشت ها از یک صحنه توسط هنرمندان بسیار متفاوت بوده  و این تنها اختلاف سلیقه و نگاه بوده اما بر اصل ان متفق هستند رسانه ها در طول ۴ دهه انقلاب به خوبی پیش رفتندو توانستندخود را به تراز بالا رسانه حرفه ای برسانند.

1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها