خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خبر داد

راه‌اندازی 500 واحد صنایع تبدیلی در همدان/ ارائه 5 میلیارد تومان تسهیلات برای طرح‌های صنایع تبدیلی

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از راه‌اندازی 500 واحد صنایع تبدیلی در سال جاری خبر داد و گفت: با توجه به نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری، ایجاد واحدهای کوچک تبدیلی فرصت مناسبی برای ایجاد تولید و اشتغال است.
کد خبر: ۸۸۷۵۷۶۸
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
سرهنگ شهرام صادقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به فعاليت‌هاي بسيج سازندگي در فعاليت‌هاي اقتصادي و توليدي اظهار داشت: حمایت از طرح‌های اقتصاد مقاومتی، ایجاد اشتغال و رفع محرومیت از مناطق محروم از اولویت‌های بسیج سازندگی است.

وی افزود: بسیج سازندگی استان همدان در زمینه ارائه تسهیلات و ایجاد بسترهای لازم در راستای تولید و اشتغال اقدامات لازم را انجام می دهد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به رسالت سازمان بسیج سازندگی عنوان کرد: حوزه دوم فعالیت بسیج سازندگی راه‌اندازی واحد کوچک تولیدی و صنایع تبدیلی است که در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی با بیان اینکه رویکرد بسیج کمک به واحدها در زمینه آموزش و راه اندازی آنها است، ابراز داشت: همان گونه که مقام معظم رهبری تأکید داشتند بسیج از سال گذشته واحدهای کوچک تبدیلی را ایجاد کرده و امسال نیز این راه را ادامه خواهد داد.

صادقی از راه‌اندازی 500 واحد صنایع تبدیلی در سال جاری خبر داد و اضافه کرد: با توجه به نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری، ایجاد واحدهای کوچک تبدیلی فرصت مناسبی برای ایجاد تولید و اشتغال است.

* برگزاری جشنواره طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی استان همدان

وی به دیگر برنامه ها و اقدامات بسیج سازندگی استان در اجرای طرح ها اقتصادی مقاومتی اشاره و بیان کرد: بر اساس این برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال اقدام به برگزاری جشنواره طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی، حمایت از کالای ایرانی، تقویت کارگاه های تولیدی و تشکیل دو کارگروه خواهد کرد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در همین خصوص از برگزاری 10 نمایشگاه عرضه محصولات کشاورزی خبر داد و تاکید کرد: در زمینه فروش محصولات اقتصاد مقاومتی نیز برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته تا تولیدکنندگان محصولات اقتصاد مقاومتی بتوانند دستاوردهای خود را عرضه کنند.

وی با بیان اینکه امسال آموزش‌های فنی و حرفه ای برای مشاغل خانگی و طرح‌های تبدیلی برای 5 هزار نفر برگزار خواهد شد، گفت: به همین میزان نیز اشتغال برای افراد ایجاد خواهد شد و در دل آموزش‌های فنی و حرفه ای و مهارت‌آموزی، آموزش های مختلف کارآفرینی را خواهیم داشت.

صادقی اضافه کرد: دوره های آموزشی در 20 عرصه که از عرصه های مورد نیاز است برگزار و تسهیلات به آنان ارائه خواهد شد که در ثبت نام این دوره‌ها هیچ گونه محدودیتی وجود ندارند و هر فرد متقاصی می تواند در دوره ثبت‌نام کند.

* واگذاری یک میلیارد تومان تسهیلات برای صنایع تبدیلی به بانک‌های عامل

وی با بیان اینکه در سال جاری در راستای ارائه تسهیلات برای صنایع تبدیلی طرح های اقتصاد مقاومتی در مرحله اول یک میلیارد تومان به بانک‌های شهرستان های استان واگذار شده است، تاکید کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته امیدواریم تا پایان سال 5 میلیارد تومان تسهیلات برای طرح های صنایع تبدیلی ارائه کنیم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در خصوص شرایط دریافت تسهیلات خاطرنشان کرد: این تسهیلات برای افرادی که واحدهای کوچک صنایع تبدیلی را دنبال می کنند و یا در حوزه های تولیدی فعالیت داشتند و تمایل دارند صنایع تبدلی را در کنار صنایع تولیدی خود داشته باشند ارائه می شود که البته در ارائه تسهیلات بسیجیان در اولویت قرار دارند.

وی تصریح کرد: بسیج سازندگی پشتوانه فکری و مادی مناسب برای افراد توانمند و صاحب فکر اقتصادی است که به دلیل مشکلات مالی نتوانسته اند اجرای طرح‌های مبتکرانه خود را تحقق بخشند.

صادقی خاطرنشان کرد: امیدواریم با تحقق اهداف طرح هاي اقتصاد مقاومتي بسيج سازندگي شاهد رونق چشمگيري در عرصه اقتصادي كشور باشيم.

انتهای پیام /

ارسال نظرات