عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

ارائه لوح تقدیر به مدیرعامل بانک پارسیان به علت رضایتمندی مردم بود

شهاب نادری گفت: ارائه لوح تقدیر به مدیرعامل بانک پارسیان در جهت رضایتمندی مردم و ایجاد انگیزه در سایر مدیران بانکی بوده است. بانک پارسیان از عملکرد خوبی برخوردار بوده و موجب تکریم از این بانک شده است.
کد خبر: ۸۸۷۴۵۵۸
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷

شهاب نادری عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، درباره علت ارائه لوح تقدیر به کوروش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان اظهار داشت: بنده تاکنون آقای پرویزیان را به طور شخصی ندیده ام اما این تقدیرنامه جهت تقدیر از عملکرد نظام مند و پویای بانک پارسیان بوده است و سوءگیری دیگری نداشته است.

وی با بیان اینکه رضایتمندی ارباب رجوع بانک پارسیان عامل اصلی در ارائه لوح تقدیر بوده است افزود: مطابق با فرم های نظر سنجی که از مشتریان و سپرده گذاران بانک های مختلف بعمل آمد بانک پارسیان و بانک کشاورزی از عملکرد خوبی برخوردار بوده و همین مبحث موجب تکریم از این بانک شده است.

وی در ادامه بیان داشت: بانک پارسیان نقش بسزایی در خصوص  فعال سازی بخش خصوصی داشته و توانسته سرمایه های مردم را در بخش های مختلف اقتصادی کشورمان وارد کند از اینرو در  حوزه های مختلف تولید و صنعت از کارنامه شایسته‌ای برخوردار بوده است؛ بارها مردم تقاضا داشتند تا از بانک هایی که موفقیت خوبی را داشته و توانستند اعتماد مردم را به خود جلب کنند تقدیر بعمل آید لذا ارائه لوح تقدیر به مدیرعامل بانک پارسیان در جهت رضایتمندی مردم و ایجاد انگیزه در سایر مدیران بانکی بوده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خاطر نشان کرد: عملکرد مثبت بانکداری در بانک پارسیان منجر شده است تا انگیزه خوبی برای مدیریت بانکداری در کشورمان ایجاد شود و از سویی دیگر هم بانک پارسیان از رتبه خوبی بین سایر بانک ها برخوردار بوده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار