خبرهای داغ:
سید حافظ حسین زاده
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (علیه السلام) اصفهان

شب های قدر ، فرصتی برای بازگشت است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (علیه السلام) اصفهان گفت : لیالی قدر ، فرصتی مناسب برای بازگشت است و مومنان در این شب ها با استغفار و انابه تقدیر خود را از خداوند طلب می نمایند.
کد خبر: ۸۸۷۴۴۸۰
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان ، حجت الاسلام علی رمضانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (علیه السلام) اصفهان در جمع پایوران ناحیه به بهره گیری از لیالی قدر تأکید نمود و گفت : احتمال شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان ،به شب قدر طبق سوره هایی که در این شب نازل شده از جمله (عنکبوت و دخان و ...) و اذکار و دعاهایی که وارد شده بیشتر است.

وی در ادامه به نزول قرآن در لیالی قدر اشاره و یادآور شد یک شب در ماه رمضان برابر است با هزاران شب ، و این تأکید شب های قدر را می رساند و گفت : پرونده ی ما و مقدرات یکساله ی ما تقدیم امام زمان (عجل الله تعالی) می شود و امیدواریم که همه ی ما مورد عنایات خاصه و بخشش آقا قرار گیریم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد همه ی ما فقیر الی الله هستیم و شب قدر شب استغفار ، توبه و انابه است و ما باید در حق همدیگر دعا کنیم و مهمترین دعای ما در این شب ها ، سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج) باشد.

حجت الاسلام رمضانی در پایان به حساسیت زیاد حضرت فاطمه (س) در خصوص شب های قدر پرداخت و گفت : در روایات آمده است که در شب های قدر حضرت فاطمه (س) به صورت حسنین (ع) آب می پاشید و آنها را تشویق به شب زنده داری در این شب ها می نمود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار