خبرهای داغ:
امام‌ جمعه فلاورجان:

آتش به اختیار، یعنی بانفوذ فرهنگی دشمن بایدمبارزه کرد.

امام‌ جمعه فلاورجان گفت: آتش به اختیار یعنی مبارزه با نفوذ فرهنگی دشمن در دانشگاه‌ها و مقابله با دشمن در تمامی عرصه‌های سیاسی و اجتماعی که مانع پیشرفت نظام اسلامی می‌شود.
کد خبر: ۸۸۷۴۱۹۵
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶


 به گزارش خبرگزاری بسیج از فلاورجان، حجت‌الاسلام محمد قدوسی درخطبه‌های نماز جمعه این هفته فلاورجان ضمن دعوت مردم به تقوای الهی و گرامیداشت سالروز شهادت حضرت علی (ع) اظهار داشت: سرانجام پرهیزگاری و اهل تقوا بودن باعث نیکو رقم خوردن دنیا و آخرت می‌شود که در سراسر آیات الهی بر این امر مهم تأکید شده است.

وی با یادآوری شخصیت عرفانی حضرت علی(ع) در بیان فضیلت‌های حضرت بیان داشت: سنگینی شخصیت آن بزرگوار در سایه  قرآن قرار گرفته است و ایشان مظهر شجاعت و فداکاری در عرصه اسلام و اولین مسلمانی است که در تمام لحظات همراه پیامبر بود.

امام‌جمعه فلاورجان ادامه داد: شخصیتی که در کتاب جرج جرداق مسیحی این گونه بیان می‌شود که ای کاش دنیا در هر عرصه و زمانی شخصیتی هم طراز علی (ع) وجود داشت؛ شخصیتی که برای حفظ اسلام بیست و پنج سال سکوت اختیار کرد.

قدوسی با اشاره به شهادت سربازان دلیر اسلام یادآور شد: بخارایی، امانی، صفارهرندی، و نیک نژاد حرکت این عزیزان در جریان لغو کاپیتولاسیون و مبارزه با آن ماندگار شد.

وی در ادامه عنوان کرد: با توجه به نام‌گذاری امسال به نام تولید ملی و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری متأسفانه باگذشت چند ماه هنوز تغییر اساسی در جامعه ایجاد نشده است و از مسؤولان خواهشمندیم مردم را در جریان امور قرار دهند.

امام‌جمعه فلاورجان بیان داشت: آتش به اختیار یعنی مبارزه با نفوذ فرهنگی دشمن در دانشگاه‌ها و مقابله با دشمن در تمامی عرصه‌های سیاسی و اجتماعی که مانع پیشرفت نظام اسلامی می‌شود.

قدوسی در پایان با یادآوری حوادث تروریستی تهران افزود: الحمدالله قدرت نظامی نیروهای امنیتی و انتظامی برای همگان روشن شد و ما از این عزیزان خواستاریم که تا محو و نابودی کامل داعش از هیچ کوششی دریغ نفرمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار