در سومین پنجشنبه از ماه مبارک رمضان کریم صورت گرفت:

برگزاری سومین محفل انس با قرآن در ناحیه مقاومت بسیج زرندیه

سومین محفل انس با قرآن کریم در امامزاده سید منصور(ع) شهرستان ساوه با حضور پاسداران و پایوران سپاه ناحیه مقاومت بسیج زرندیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۳۷۳۱
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ در سومین پنجشنبه ماه مبارک رمضان و همزمان با ایام شهادت مولی الموحدین حضرت امیرالمومنین علی(ع) و لیالی پرفضیلت قدر امامزاده سید منصور(ع) شهر مامونیه میزبان جمعی از فرمانده‌هان، مسئولان، رزمندگان و نیروهای وظیفه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زرندیه برای برگزاری محفل انس با قرآن کریم، گرامیداشت شهدای پاسدار شهرستان زرندیه بود.

در این مراسم که با حضور کارکنان و سربازان این نهاد انقلابی برگزار شد، قاریان شهرستانی و بین‌المللی به قرائت آیاتی از کلام الله مجید پرداختند.

در ابتدای برنامه حافظ کل قرآن کریم و قاری بین‌المللی استاد حاج غلامرضا اسکندری آیاتی از سوره مبارکه طه را قرائت نموده و حاضران در محفل را با صوت دلنشین خود به وجد آورد. پس از برادر محمدرضا صفری از قاریان برجسته شهرستان زرندیه به تلاوت آیاتی از سوره مبارکه آل عمران پرداخت و حاضران را به فیض رساند.

عرض خیر مقدم توسط مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج زرندیه و بیان مطالبی پیرامون انس با قرآن و تلاوت روزانه این کتاب آسمانی از سایر برنامه های این محفل نورانی بود. 

گفتنی است، مراسم محفل انس با قرآن کریم هرهفته پنجشنبه‌ها در ماه مبارک رمضان با حضور قاریان ممتاز برگزار می گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات