خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش قزوین خبر داد:

پذیرش19هنرجوی استان در مرحله كشوري جشنواره هنرهاي تجسمي

دانش آموزان قزوینی در مرحله اول جشنواره هنرهاي تجسمي هنرستان هاي فني و حرفه اي كشور توانستند رتبه دوم کشوری را کسب نمایند.
کد خبر: ۸۸۷۲۰۹۹
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به برگزاری جشنواره هنرهاي تجسمي هنرستان هاي فني و حرفه اي كشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دانش آموزان قزوینی با شرکت در مرحله اول جشنواره هنرهاي تجسمي هنرستان هاي فني و حرفه اي كشور توانستند رتبه دوم کشوری را کسب نمایند.

وی افزود: اين جشنواره در هفت رشته تحصيلي، پنج رشته هنري و دو رشته صنعت برگزار شد، هر كدام از اين رشته ها داراي چندين زمينه بودند كه در مجموع شركت كنندگان در 40 زمينه به رقابت پرداختند.

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین خاطر نشان کرد: در مرحله استانی ، بالغ بر 254 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که 49 اثر بعد از داوري استاني به مرحله اول كشوري راه يافتند و مورد ارزيابي و قضاوت داوران و ناظران كشوري قرار گرفت.

قاسمی تصریح کرد: بعد از داروي كشوري ، 19 نفر از هنرجويان در مرحله كشوري جشنواره پذيرفته شدند که آثار منتخب در استان خراسان شمالي در تاريخ 12 تيرماه 96 در حضور ناظران و داوران كشوري در يك آزمون عملي به رقابت با يكديگر خواهند پرداخت.

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین تصریح کرد: كسب رتبه دوم در این جشنواره ، برگ زريني از تلاش هاي ارزنده كارشناسان، مديران، مجموعه كادر مديريتي هنرستان، مجموعه همكاران آموزشي و بالاخص هنرآموزان تلاشگر و هنرجويان ساعي مي باشد.

وی اضافه کرد: بي شك موفقيت بزرگ استان قزوين و ارتقاء جايگاه در جشنواره، حاصل تلاش ها، همدلي ها و كوشش هاي تمام همكاران، به خصوص هنرآموزان تلاشگر، مديران و كارشناسان ساعي و پيگيري سياست هاي آموزش هاي فني و حرفه اي بوده است.

ایشان اظهار امیدواری کرد: اميد است با همت والاي همه فرهنگیان عزیز استان، اين موفقيت هاي ارزشمند و پي در پي استمرار داشته باشد.

گفتنی است برگزيدگان در 13 تير ماه با حضور مسئولان وزارت مورد تقدير و تشويق قرار خواهند گرفت.

1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها