ضیافت افطاری ویژه خانواده کارکنان سپاه تنگستان برگزارشد/گزارش تصویری

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تنگستان در جشن میلاد امام حسن(ع) و ضیافت افطاری خانواده کارکنان سپاه گفت: در سیره تربیتی امام حسن(ع) مسائل تربیتی دیده می‏شود كه می‏تواند به عنوان الگو مطرح شود.
کد خبر: ۸۸۷۲۰۴۳
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳
به حجت الاسلام سید مهدی دشتی حسینی در آیین ضیافت افطاری خانواده کارکنان سپاه تنگستان و در جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) گفت: تربیت امروزه نه تنها در جوامع و خانواده‏های مسلمان مورد توجه قرار گرفته و هر پدر و مادری آرزو می‏كند كه فرزندان خود را طبق رهنمودهای صحیح و اصول و ارزشهای والای انسانی و الهی تربیت نموده و در آینده فرزندی رشد یافته و كارآمد داشته باشد بلكه اهداف عالی و اخلاقی تعلیم و تربیت از مهم‏ترین دغدغه‏ های جهانی است.

وی افزود: در سیره تربیتی امام حسن(ع) مسائل تربیتی و نكات باریك روان شناختی قابل توجهی دیده می‏شود كه می‏تواند به عنوان الگو و روش صحیح تعلیم و تربیت كودكان مطرح شود و بهترین فنون پرورش كودكان برای والدین و مربیان است.

دشتی حسینی تصریح کرد: با مروری كوتاه به سیره عملی امام مجتبی(ع) بهره‏گیری از این شیوه را به روشنی مشاهده خواهیم كرد كه تمام كمالات اخلاقی و معنوی و انسانی در سراسر زندگی آن حضرت به چشم می‏خورد.

وی افزود: عفو و گذشت، حلم و بردباری، تواضع و فروتنی، عبادت و راز و نیاز كرامت و بخشش و سایر خصلت‏های ویژه انسانی در زندگی امام حسن مجتبی(ع) به طور کامل مشهود است.

 
ارسال نظرات