خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب الامر(عج)قزوین:

اقتصاد مقاومتی اقتصادی برون نگر است

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب الامر(عج)قزوین اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی اقتصادی برون نگر است.
کد خبر: ۸۸۷۱۶۳۷
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸

حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین در  گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسبج در قزوین در ارتباط با شعار سال و تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: سال سومی است که رهبری معظم بر مسئله اقتصاد مقاومتی تاکید دارند.

وی با بیان اینکهاقتصاد مقاومتی اقتصادی برون گر می باشد گفت: اقتصاد مقاومتی مدنظر  رهبری معظم له هنوز محقق نشده چرا که در بعضی موارد از مشکلات تولیدکنندگان،بیکماری جوانان،حمایت ازکارگاه‌های تولید تغییری مشاهده نشده است.

این مسئول با اشاره به راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: در شرایط حاضر تحریم ها همه باید در برابر این مشکل مقاوم باشیم و ایستادگی کنیم چرا که مقاومت یکی از شاخصه‌هایاقتصاد مقاومتی در برابر توطئه های دشمنان است.

حجت الاسلام مصطفائی افزود: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی باید اوضاع کشور به رو به پیشرفت باشد و تحقق این امر با استفاده از تمامی ظرفیت های مردمی،دولتی میسر است.

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب الامر(عج)قزوین تاکید کرد: باید مشکلات برخی از تولیدکنندگان،کارخانجات از سوی دولت رفع شود  چرا که با حمایت از کالای ایرانی می توان از ورود کاهای خارجی جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به تعطیلی برخی از شرکت ها تصریح کرد: دولت باید برای شرکت های که تعطیل شده اند برنامه دقیق و مناسبی پیش بینی کند و اینکه به کارها ه‌ها و شرکت های کوچک نیز اهمیت دهند.

این مسئول در خاتمه اذعان کرد: باید در شرایط ت بحران و تحریم نیازهای اقتصادی شناسایی شود و براساس این نیازهای اقتصادی کشور عملکرد جهادی ارائه دهیم.

1003/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها