خبرهای داغ:
کارشناس مسائل مذهبی:

اگر انسان امام خود را شناخت دین خود را گم نمی‌کند

کارشناس مسائل مذهبی با تأکید بر شناخت امام خود گفت: فایده شناخت امام این است که انسان دین خود را گم نمی کند و به سادگی به زرق و برق دنیا نمی فروشد.
کد خبر: ۸۸۷۱۵۶۰
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶
اگر انسان امام خود را شناخت دین خود را گم نمی‌کند
به گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، حجت الاسلام حسینی در جشن بزرگ میلاد امام حسن (ع) که در پارک ملت رزن برگزار شد، با طرح این مسئله که ثمره و هدف از برگزاری جشن میلاد امام حسن(ع) پس از گذشت 1400 سال در چیست؟ بیان کرد: اغلب امامان ما غریب بودند چراکه در زمان حیات خود بین مردم آنچنان شناخته نمی شدند.

وی افزود: از همه غریب‌تر امام حسن(ع) بودند چراکه هنوز هم آنچنان که باید شخصیت ایشان برای مردم بازگو نشده و حتی بارگاهی در خور شأن ایشان ساخته نشده است.

کارشناس مسائل مذهبی خاطرنشان کرد: ما در اینجا جمع شده‌ایم تا مقام و منزلت امام حسن(ع) را بشناسیم تا با شناخت ایشان امام زمان(ع) خود، حضرت ولی‌عصر(عج) را بشناسیم تا در زمان ظهور ایشان مقابلش نایستیم.

وی افزود: اولین فایده شناخت امام این است که حق را ازباطل تشخیص دهیم، امروز تمام افراد جامعه خود را حق می‌دانند و و به خیال خود در مقابل باطل ایستادهاند، نمونه آنها داعش و گروه‌های تکفیری و... است که وقتی ریشه‌یابی می کنیم، می بینیم امام و راه امام را نشناخته اند.

حسینی اظهار داشت: دومین فایده شناخت امام این است که انسان دین خود را گم نمی کند و دین خود را به سادگی به زرق و برق دنیا نمی فروشد و سومین فایده نیز آن است که در سختی ها به ایشان پناه می بریم.

وی خاطرنشان کرد: شناخت امام زمان وظیفه‌ای است که بر عهده هر مسلمانی است و اینکه بعضی ها می گویند چگونه بشناسیم، باید گفت طبق فرموده امام زمان (عج) در زمان غیبت برای شناخت امام و همچنین پاسخ سئوالات و شبهات دینی باید به سراغ فقیه واجد شرایط برویم و از ایشان کمک بگیریم .

انتهای پیام/

ارسال نظرات