خبرهای داغ:

پوشش رسانه ای لیالی قدر از کربلای معلی

صداوسیمای مرکز قزوین یک گروه رسانه ای برای پوشش لیالی قدر به کربلا اعزام کرده است.
کد خبر: ۸۸۷۱۴۴۶
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، معصومی فر مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین ابراز کرد: یک گروه رسانه ای برای پوشش احیای شب های قدر به کربلای معلی اعزام نموده است تا حال وهوای عتبات را در شب های قدر به مخاطبان منتقل کند.

وی افزود: سیمای مرکز قزوین هم مراسم احیاء و شب زنده داری لیالی قدر را بصورت زنده از امامزاده حسین(ع) پوشش خواهد داد.

معصومی فر با اشاره به ابتکار صداوسیمای مرکز قزوین در بکارگیری تجهیزات نوین برای انتقال صداوتصویرگفت: مرکز قزوین بعنوان نخستین مرکز کشور صداوتصویر برنامه های شب های قدر در کربلای معلی را بر بستر اینترنت تلفن همراه ارسال می کند؛ تا این تصاویر با کیفیت مطلوب و دسترسی مناسب مورد استفاده قرار گیرد.

این مسئول بیان کرد: ویژه برنامه های شب های قدر متشکل از بخش های مختلفی است که گفتگوی کارشناسی ، گزارش ویژه، میهمانان ویژه، مداحی ونوحه خوانی در سوگ امیرالمومنین حضرت علی (ع) و پخش زنده ی دعای جوشن کبیر و مراسم قرآن به سرگرفتن از جمله مهمترین این بخش هاست.

وی تصریح کرد : رادیو قزوین هم در این شب ها از امامزاده اسماعیل(ع)، مسجدالنبی(ص) و مسجد طاق بهلول شب های قدر را پوشش خواهد داد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین در ادامه اضافه کرد: سیما و صدای مرکز قزوین با هدف آگاهی بخشی به مخاطبان خود از ظرفیت تیزر، زیرنویس و آنوس برای اعلام زمان و مکان برنامه های شب های قدر هم استفاده خواهند کرد.

معصومی فر همچنین یادآورد شد: پوشش خبری مراسم احیاء در شب های قدر و اطلاع رسانی از زمان و مکان برگزاری این برنامه ها هم از مهمترین فعالیت های معاونت خبر مرکز قزوین خواهد بود.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها