خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ره) آوج:

مبارزه با ظلم و نفی استکبار از اصول اساسی مبارزاتی امام (ره) می باشد

فرمانده سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ره) آوج گفت:مبارزه با ظلم و نفی استکبار از اصول اساسی اندیشه مبارزاتی حضرت امام (ره)بود که نشات گرفته از تعالیم قرآن کریم است.
کد خبر: ۸۸۶۸۹۷۰
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۳
سرهنگ مهر علیا در گفتگو با خبر گزاری بسیج در قزوین  گفت:مبارزه با ظلم و نفی استکبار از اصول اساسی اندیشه مبارزاتی حضرت امام (ره)بود که نشات گرفته از تعالیم قرآن کریم است.

وی افزود:مواجهه و رویارویی جدی و همه جانبه حضرت امام (ره) با دنیای استکباری و به ویژه ابر قدرت آمریکا در ابعاد نظری و عملی ،تاثیرات عمیقی را در جهان و به ویژه جنبشهای اسلامی از خود به جای گذاشت.

مهر علیا اظهار کرد:اگر تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی رویارویی با دنیای استکباری و ایستادگی در برابر غرب و آمریکا ،تنها یک آرمان و ذهنیت دور از واقعیت تلقی می شود،با شکل گیری انقلاب اسلامی و پیروزی همه جانبه آن ،جهان مستضعف به مبارزات ضد استعماری و رهایی بخش خویش امید وار گرددو نهضت های اسلامی در عرصه ی جهانی جان تازه ای گرفت.

وی با اشاره به مولفه های استکبار ستیزی در اندیشه سیاسی امام راحل گفت:یکی از مولفه های  مهم مبانی اندیشه ای حضرت امام خمینی (ره) مساله مبارزه  با استکبار ،مساله ماهیت الهی مبارزه و قیام برای خداست.

مهر غلیا در ادامه دومین مولفه و شاخص را سازش ناپذیری دانست و اظهار کرد:ایشان امکان هر گونه تلاش برای نزدیکی و سازش با استعمار را نفی می کند و آن را نافی عزت مسلمین می داند و آنهایی که به دنبال مذاکره و کنار آمدن با دشمنان خدا هستند را به عنوان خائن معرفی می کنند.

وی در پایان با بر شمردن سومین اصل استکبار ستیزی امام (ره) یاد آور شد:اصل تداوم مبارزه با استکبار به عنوان سومین  اصل است که امام (ره) در صحیفه نور می فرماید،تا شرک و کفر  هست،مبارزه هست و تا مبارزه هست ،ما هستیم.

انتهای پیام/5002

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها