خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه آذربایجان شرقی:

باید مواظب خط امام باشیم/ رسالت بسیج رسانه گسترش گفتمان انقلاب است

معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در جلسه شورای اداری بسیج رسانه استان با گرامیداشت ارتحال امام راحل، گفت: باید طبق منویات رهبر فرزانه انقلاب موظب خط امام راحل باشیم.
کد خبر: ۸۸۶۸۷۹۵
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، الیاس گلمحمدزاده افزود: يادآوري انديشه هاي امام وظيفه ماست و طبق فرمايشات رهبری باید از تخريب افكار و انديشه هاي امام توسط برخی ها جلوگيري كنيم تا شرمنده شهدا نباشيم.

وی تاکید کرد: نبايد اجازه بدهيم فرهنگ ايثار و شهادت و از خود گذشتگي از ياد برود که مهم ترین دستاورد انقلاب است.

گلمحمدزاده در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اهمیت بسیج رسانه، تقويت و پايبندي به اصول مردم سالاري ديني و استحكام نظام اسلامي و گسترش گفتمان انقلاب از وظايف اصلي بسيج رسانه است.

وی بسيج رسانه از عالي ترين قشرها است که در جهت دهي افكار عمومي برای نيل به اهداف انقلاب و منويات رهبر فرزانه انقلاب وظيفه سنگيني دارد.

معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه استان اظهار داشت: بسيج رسانه آينه عملكرد نظام است و بايد بدون كم و كاست عملكردهاي نظام و انقلاب اسلامي را با هماهنگي همه رسانه ها منعكس و با بیان مشكلات، مردم و نظام اسلامي و انقلاب را یاری کند.

مسئول سازمان بسيج رسانه آذربایجان شرقی نیز در ادامه اين جلسه، وظيفه اصلي بسيج رسانه را ايجاد همدلي، همراهي و همگرايي در بین اصحاب رسانه عنوان کرد.

روح الله دهقان نژاد افزود: بسيج رسانه در چهارچوب نظام اسلامي و بدون توجه به گرايش های سیاسی در خدمت مردم و اهالي رسانه است تا وظيفه انقلابي خود را به نحو شایسته به پیش ببرد.

در پايان اين جلسه حكم مسئوليت اعضاي سازمان بسيج رسانه ابلاغ و اعطا شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار