خبرهای داغ:
در سال گذشته؛

آذربایجان شرقی بیش از 9میلیارد متر مکعب گاز مصرف داشت

مدیر عامل شرکت گاز استان از مصرف بیش از 9 میلیارد متر مکعب گاز در سطح استان در سال 95 خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۶۷۹۳
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان، ولی اله دینی با اعلام این خبر افزود: در سال گذشته بیش از 9 میلیارد متر مکعب گاز در استان به بخش های مختلف مصرف رسیده که اوج مصرف آن مربوط به دوم دی ماه نزدیک به 38 میلیون متر مکعب و کمترین آن مربوط به ششم خرداد با مصرف 15 میلیون متر مکعب در روز می باشد.

وی ادامه داد: با توجه به برودت و تداوم شرایط آب و هوایی سرد حاکم بر منطقه که در طی سال های اخیر بی سابقه بوده رکورد جدیدی در مصرف گاز استان به ثبت رسانده است.

دینی با اشاره بر اینکه 20 درصد مصارف گاز استان در سال گذشته به نیروگاه های استان اختصاص یافته، اضافه کرد: به مجموع سه نیروگاه استان بیش از یک میلیارد و 805 میلیون متر مکعب گاز تحویل داده شده است.

وی در پایان اظهار داشت: 39.2 درصد مصرف گاز استان به بخش خانگی 6.5 درصد به بخش عمومی و تجاری و 54.3 درصد به بخش صنعت اعم از مصارف نیروگاهی، پالایشگاه، پتروشیمی و جایگاه های CNG و ... اختصاص یافته است بطوری که بیش از یک میلیون و 567 هزار و 769 مشترک شهری و روستایی و شش هزار مشترک صنعتی و تجاری استان در سال گذشته بالغ بر هفت میلیارد و 300 میلیون متر مکعب گاز مصرف کرده اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار