خبرهای داغ:
مدير فني و اجرايي سازمان بسيج سازندگي استان قزوين:

پروژه سد آقابابا پیشرفت35درصدی داشته است

مدير فني و اجرايي سازمان بسيج سازندگي استان قزوين از پيشرفت 35 درصدي سد خاكي آقا بابا با ظرفيت 400هزار متر مكعب خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۶۵۷۱
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، احمد خدادادبيگي مدیر فنی و اجرایی سازمان بسیج سازندگی استان قزوین با اشاره به پيشرفت 35 درصدي سد خاكي آقا بابا با ظرفيت 400هزار متر مكعب گفت: سد خاكي آقا بابا به دليل جمع آوري و نگهداري از آب كشاورزي در زمان پر آبي و استفاده آن در ماه‌هاي خشكسالي براي كشاورزي ساخته مي‌شود.

وي گفت: اين سد در بالا دست زمين‌هاي كشاورزي در حال ساخت است تا دسترسي به آن براي كشاورزان آسان باشد.

مدير فني و اجرايی بسيج سازندگي قزوین در ادامه به ميزان پيشرفت فيزيكي اين پروژه بسيج سازندگي اشاره و عنوان کرد: اين پروژه از خرداد ماه سال 1395 شروع شده كه تا به امروز حدود 35 درصد از كار پيشرفت فيزيكي داشته و اين پروژه در دو فاز كانال و مخزن جداگانه در حال پيشرفت است.

وي در ادامه بيان كرد: در سد مخزني نزديك به 6 كيلومتر كانال بتوني ذوزنقه اي وجود خواهد داشت كه از اين مقدار حدود 3 كيلومتر به اتمام رسيده و مخزن نيز خاكبرداري كه بالغ بر 110 هزار متر مكعب بود به اتمام رسيده و خاكريزي نيز از 140 هزار متر مكعب حدود 15 هزار متر مكعب انجام شده است.

اين مسئول در پايان اذعان کرد: در صورت تامين اعتبار، اين پروژه تا ابتداي سال 1397 به اميد و ياري خداوند به اتمام خواهد رسيد و تامين اعتبار اين پروژه به عهده سازمان مديريت برنامه بودجه استانداري است.

منبع: صبح قزوین
ارسال نظرات
پر بیننده ها