در جلسه تعامل با مدیر کل بنیاد مسکن مطرح شد؛

2770 خانواده تحت حمایت کمیته در استان مرکزی امداد فاقد مسکن

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی گفت: دو هزار و 770 خانواده تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی فاقد مسکن بوده که از این تعداد 80 درصد زنان سرپرست خانوار هستند.
کد خبر: ۸۸۶۶۱۷۱
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی به منظور افزایش تعاملات و حل مشکل مسکن مددجویان تحت حمایت با مدیرکل بنیاد مسکن استان دیدار و گفت و گو کرد.

قنبر موسی‌نژاد مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه اساس فعالیت‌های کمیته امداد توانمندی مددجویان تحت حمایت است، گفت: کمیته امداد استان مرکزی آمادگی دارد با تمامی موسسات و دستگاه‌ها به منظور حل مشکلات مددجویان تحت حمایت و کاهش محرومیت همکاری داشته باشد.

موسی‌نژاد با اشاره به بحث توسعه، احداث و تعمیر مسکن مددجویان گفت: دو هزارو 770 خانواده تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی فاقد مسکن بوده که از این تعداد 80 درصد زنان سرپرست خانوار هستند و در مجموع بیش از 30 درصد مخاطبان ما در استان مسکن مناسب ندارند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 184 واحد مسکن مددجویی ساخته و مقاوم سازی شده است، افزود: سال گذشته 122 واحد مسکن برای مددجویان خریداری و یک‌هزارو 490 مورد هم کمک به تعمیرات مسکن صورت گرفت.

وی توانمندسازی مددجویان را مهم‌ترین اولویت کمیته امداد عنوان و خاطرنشان کرد: سال گذشته بیش از چهار هزار نفر به دلایل مختلف از تحت حمایت این نهاد خارج شدند که از این تعداد یک هزارو 237 مددجو با ایجاد اشتغال خودکفا شده اند.

بنیادمسکن آماده همکاری و مساعدت کمیته امداد است

رضا فرح مدیرکل بنیاد مسکن استان مرکزی نیز ضمن تشکر از خدمات کمیته امداد، گفت: کمیته امداد یادگار ارزشمند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است و مجموعه اقدامات کمیته امداد منشأ اثرات ارزشمندی در جامعه اسلامی شده است.

وی با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: رمضان ماه بندگی خداوند است و دستگیری از نیازمندان و کمک به حل مشکلات محرومان بهترین روش بندگی است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان مرکزی برگزاری طرح مفتاح‌الجنه و بازدید از خانواده های محرومان را از اقدامات خوب کمیته امداد عنوان و تصریح کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آمادگی دارد در ایام ماه مبارک رمضان در این طرح خداپسندانه مشارکت کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آماده همکاری با کمیته امداد به منظور حل مشکل مسکن محرومان و خانه دار شدن خانواده های تحت حمایت هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات