خبرهای داغ:
مسئول بسیج هنرمندان شهرستان رزن تأکید کرد

افزایش تولیدات و آثار انقلابی گامی موثر در ترویج اهداف و مفاهیم انقلاب

مسئول بسیج هنرمندان شهرستان رزن با اشاره به برگزاری جشنواره «نخل‌های بی‌سر» در شهرستان رزن گفت: افزایش تولیدات و آثار انقلابی گامی موثر در ترویج اهداف و مفاهیم انقلاب است.
کد خبر: ۸۸۶۵۸۴۱
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۸

طیب سعیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رزن اظهار داشت: تمام انقلاب‌های کمونیستی، مارکسیستی و ... که هدف آنها تنها تامین مباحث مادی مردم بوده در ترویج انقلاب خود بسیار کار کرده اند.

وی با اشاره به انقلاب اسلامی افزود: در مقابل دیگر انقلاب‌ها، انقلاب ما که ماهیتی جدا از انقلاب های جهان داشته و بر اساس قرآن و سیره ائمه(ع) تشکیل شده و هدفش توجه به محرومین و اخلاق اسلامی و عدالت اجتماعی بوده، در اشاعه فرهنگ و اهدافش ضعیف عمل کرده است.

مسئول بسیج هنرمندان شهرستان رزن خاطرنشان کرد: از آنجایی که زبان هنر در انتقال مفاهیم بسیار جذاب و موثر است، بنابراین بسیج هنرمندان اقدام به برگزاری برنامه‌های مختلفی در راستای ترویج انقلاب اسلامی کرده است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره «نخل‌های بی‌سر» در شهرستان رزن اظهار داشت: با برگزاری این برنامه ها سعی داریم با افزایش تولیدات و آثار انقلابی گامی موثر در ترویج اهداف و مفاهیم انقلاب برداریم.

سعیدی خاطرنشان کرد: جشنواره «نخل‌های بی‌سر» به مناسبت آزادسازی خرمشهر برگزار شده بود و در رشته های داستان، داستانک، شعر و عکاسی 40 اثر به این جشنواره ارسال شد.

مسئول بسیج هنرمندان شهرستان رزن تصریح کرد: جشنواره «نخل‌های بی‌سر» با معرفی نفرات برتر و اهدا جوایز به برگزیدگان به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات