مسوول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مالک اشتر شهرستان بوشهر:

روح و قلب ماه رمضان باعث قطع رابطه انسان با گناه می شود

بوشهرـ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهرگفت:در ماه مهمانی خدا فضائل به گونه ای است که انسان نمی تواند ثواب آن را ارزیابی کند و پیامبر در این خصوص می فرماید فلسفه وجودی این ماه علاوه بر اینکه برای بدن فوایدی دارد روح و قلب این ماه نیز باعث قطع رابطه انسان با گناه می شود.
کد خبر: ۸۸۶۴۹۰۴
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان بوشهر؛ حجت الاسلام محمد حسین انصاری نژاد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بوشهر با تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: در کلام الهی آمده است که روزه گرفتن صبر و شکیبایی را در انسان برای مقابله با مشکلات بالا می برد.

انصاری نژاد اظهار کرد: در ماه مهمانی خدا فضائل به گونه ای است که انسان نمی تواند ثواب آن را ارزیابی کند و پیامبر در این خصوص می فرماید فلسفه وجودی این ماه علاوه بر اینکه برای بدن فوایدی دارد روح و قلب این ماه نیز باعث قطع رابطه انسان با گناه می شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بوشهر افزود: پیامبر اسلام می فرماید زمانی که فضائل ماه مبارک رمضان را بیان می کردم مظلومیت امیرالمومنین(ع) در شب 19 رمضان را در چهره امیرالمومنین(ع) دیدم.

وی با بیان اینکه قدر ماه مبارک رمضان بدانیم، بیان کرد: در شب های قدر همه مقدرات انسان برای امضاء نزد امام زمان(عج) می رود و در سحرگاه این شب منادی ظهور صادر می شود که امیدواریم امسال سال ظهور باشد.

انصاری نژاد عنوان کرد: ماه مبارک رمضان ماه انس با قرآن است و خداوند برای نفس کشیدن انسان روزه دار نیز ثواب آخرت ثبت می کند و شیاطین را در قفل و زنجیر می کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بوشهر ابراز کرد: در دوران امیرالمومنین(ع) بسیاری از کودکانی که برای گرفتن غذا از دست حضرت صف کشیده بودند بر علیه امام حسین(ع) قیام کردند و در سپاه مخالف قرار گرفتند.

در پایان این مراسم از زحمات مدیر عقیدتی نظارت حوزه های کربلا و قدس حجت الاسلام سروش مزارعی و به اتمام رسیدن خدمت مقدس سربازی تقدیر و تشکر به عمل آمد. انتهای پیام/

ارسال نظرات